סולי כהן: "לא הייתי מצליחה לעמוד בהתרגשות במפגש מול דודו״

מאות אלפי הצופים של האח הגדול ציפו אתמול בתכנית למפגש פסגה מרגש בין סולי כהן לבנה דודו כהן מעפולה, אבל בסופו של דבר החליטה המשפחה כי האחות האהובה שלו עדן תייצג אותם, והיא עשתה זאת בצורה נפלאה. בראיון מיוחד ל״עמקניוז״ מספרת האם על ההתנתקות שלה מהעולם לטובת צפייה ערוץ 26, על הגאווה, הפטריוטיות לעפולה,הדמות בארץ נהדרת, התחפושות של דודו בתל אביב והרצון לחזור להיות משפחה פשוטה ואנונימית

אחרי שלושה חודשים בבית האח הגדול, ארע השבוע רגע מכונן, עת נציגי המשפחות הגיעו לבקר בבית הכי מדובר בישראל. אמש שודרה התכנית ומאות אלפי הצופים המושבעים ציפו בעיקר לרגע שבו יפגוש דודו כהן מעפולה את אמו האהובה סולי, שהפכה לאייקון תקשורתי בעצמה, עם הופעות מרשימות במספר תוכניות בערוץ 2. בסופו של דבר החליטה המשפחה כי עדן, אחותו האהובה של דודו, עליה הוא מדבר רבות בתוכנית תייצג אותם במפגש.

• אימו של דודו:"היה קצת קשה פיזית להגיע למפגש כזה עוצמתי"

ואכן, היה זה רגע טלוויזיוני מרגש לאין שיעור. היום, סיפרה האם סולי בראיון מיוחד לעמקניוז על הסיבה שלא הגיעה לבית האח ועל החודשים האחרונים ללא דודו: ״אחרי שההפקה יצרה איתנו קשר החלטנו שעדן תגיע לבית האח, גם דודו ידע זאת ואף אמר זאת״, סיפרה האם והוסיפה: ״יש בינהם קשר כל כך מיוחד וזה אותו דבר כאילו אני הייתי שם. לי היה קצת קשה פיזית להגיע למפגש כזה עוצמתי ומעבר לזה לא נראה לי שהייתי עומדת בפרץ ההתרגשות. בסופו של דבר עדן הייתה מדהימה וייצגה את משפחת כהן בצורה הכי מרשימה שאפשר. היא העבירה לו את המסרים הכי חשובים ומרגשים. כשהיא חזרה הביתה היא שיתפה אותנו שהיא גאה מאוד בדודו ושלה היה קשה לחיות ולשרוד שם אפילו יום אחד״.

• ״תוכנית ההתנתקות״

סולי מספרת כי בשלושת החודשים האחרונים היא התנתקה לגמרי מהעולם לטובת צפייה ״במעלליו״ של בנה ויתר המתמודדים בבית האח, ״אני לא רואה חדשות, לא מתעדכנת בכלום ופשוט מרותקת כל היום למסך בכדי לראות מה קורה עם דודו״, מספרת סולי, ״אני כל כך גאה בו, הוא עובר תהליך מדהים ומקפיד להישאר אותנטי ואמיתי, עם כל כך הרבה פטריוטיות לעיר מגוריו עפולה. כל הזמן חשוב לו להעביר מסרים של אהבה לתושבי העיר. המשחק לא מעניין אותו וגם לא המצלמות, אלא רק שאנחנו והתושבים נהיה גאים בו, וכמובן שאנחנו גאים בו. לא סתם הוא קיבל דמות בארץ נהדרת שאותה אגב אהבתי מאוד״.

• חסינות עד הגמר

בשבועות הקרובים האם תהיה מן הסתם רגועה יותר לאחר שהשבוע קיבל בנה האהוב חסינות עד הגמר, ״זה משמח אותנו מאוד, ואנחנו חוגגים כבר לפני חג פורים״, סיפרה סולי וציינה כי בתל אביב צפוי להיערך בקרוב נשף תחפושות מיוחד עם דמויות שיזכירו את בנה, ״נשאר לנו עוד פחות מחודש להיות צמודים למסך בתקווה שדודו ייזכה״, אומרת סולי לסיום, ״בכל מקרה אנחנו הכי גאים בו בעולם, וזה בכלל לא משנה מה יהיה. אני באופן אישי מתגעגעת למשפחה שלנו בהרכב מלא, וכבר מחכה לחזור לאנונימיות שלנו חזרה. מעבר לכך אני רוצה לתת נשיקה אחת גדולה על הלחיים המתוקות של דודו ולהגיד לו משפט שכולם במשפחה רוצים להגיד לו ׳אנחנו גאים בך׳״.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|