נפתחה תערוכת בוגרי מגמות אמנות וצילום בבית הספר ויצו נהלל

לאחר שנת קורונה, נפתחה לקהל הרחב תערוכת הבוגרים במעמד ראש המועצה

תערוכות סוף השנה מהוות את שיאו של תהליך הלמידה אשר מתחיל במגמות האמנות והצילום. יצירותיהן של התלמידים משקפות תהליך התפתחות בו הם עוסקים בנושא הקרוב וחשוב לליבם. נושא אשר מאפשר להם לתת ביטוי לקולם האישי ולהעביר רעיון ומסר באופן חזותי. כל תלמיד הציג את עבודת הגמר שלו ושיתף במניעים לבחירת הנושא ובתהליך המשמעותי שעבר.
השנה, מציגים בתערוכה 12 תלמידי מגמת הצילום ו-8 תלמידות מגמת האמנות.
מגמת הצילום ייחודית עם מעבדת שחור לבן, משמרת את המסורת של הצילום האנלוגי כבסיס לצילום הדיגיטלי.
מגמת האמנות הוותיקה ידועה בתלמידיה המוכשרים. בוגרי המגמה עושים חיל בהמשך עיסוקם בתחומי האמנות, מציגים בתערוכות מקומיות ובין לאומיות וממשיכים ללימודי אמנות גבוהים.
לאחר שהתערוכה התקיימה בשנה שעברה תחת מגבלות הקורונה, השנה, ניתן לפתוח אותה לקהל הרחב והספרייה האזורית בנהלל שמחה לארח אותה, זו השנה השנייה.
הספרייה מהווה בית למגוון של תחומים כמו ספרות, תרבות ואמנות ובנוסף, העבודה המשותפת עם מגמות ביה"ס מאפשרת שימת דגש על המגוון והייחוד.
התערוכה נפתחה במעמד ראש המועצה אייל בצר, תלמידי המגמה, נציגות הורים, מורים, הנהלה והקהל הרחב. היא מוצגת במרחב מזמין ונעים במבואת הספרייה האזורית ופתוחה לקהל הרחב בשעות פתיחת הספרייה. "לצד החוויה האישית של כל תלמיד ותלמידה בתהליך העבודה על הפרויקט וסיומו, קיימת אחריות לשמירה על עולם הרוח והיצירה עבור כולנו", אמרה יהודית קישוני רכזת המגמות בבית הספר ויצו נהלל, "אנו מאחלים לבוגרים שימשיכו ליצור ולבטא את עצמם באמצעות השפה שרכשו וייקחו חלק בקיומו של העולם התרבותי".
"אנו שמחים לארח בשנית את תלמידי מגמות האמנות! זה מצב שבו כולם מרווחים; התלמידים מקבלים חופש פעולה רחב בהצגת העבודות שלהם בשטח הספרייה ומנגד, הצגת תערוכה מגוונת של עבודות טובות ומקוריות, מקשטת את חללי וקירות הספרייה ומעשירה את האווירה במקום", סיפרה נורית גבעוני, מנהלת הספרייה האזורית.
ראש המועצה אייל בצר, הודה לרכזת המגמה ולמורים ואמר לתלמידים הנרגשים: "הערב הזה הוא ערב השיא של העמל הרב שהשקעתם, אשר הניב יצירות שונות, מגוונות וחדשות, החושפות את הכלים שקבלתם ליצור. עבודות אלו מזכירות את הסיפור האישי והשקפת העולם שכל אחד מכם מביא עמו ואין התרגשות גדולה מזו."