"נילית" ממגדל העמק מסייעת לספורטאיות לפרוץ גבולות

מנכ"ל חברת נילית אילן מלמד, ערך בסוף השבוע קבלת פנים חגיגית לחמש אצניות איטלקיות שהגיעו לישראל בכדי להשתתף במירוץ "הרפתקה בנגב". צילום: שוקה כהן

חברת נילית ממגדל העמק, בשליטת מיכאל לוי ומשפחת לוי, העניקה חסות למירוץ במהלכו ניווטו האצניות בתוואי השטח הפראי של הנגב בעודן לובשות בגדי ספורט של המותג הצרפתי BV Sport המיוצרים באמצעות Sensil Innergy – מותג הפרימיום של ניילון 6.6 שמייצרת נילית. המירוץ, שנמשך 4 ימים במדבר ואורכו 80 ק"מ, הינו יוזמה של הירחון האיטלקי הנחשב "דונה מודרנה" בשיתוף עם משרד התיירות במטרה לעצים נשים. חמש האצניות נבחרו מקרב 300 מתחרות איטלקיות לאחר שהשיגו את התוצאות הטובות ביותר במפגשי הכנה שנערכו באיטליה לקראת המירוץ בנגב הישראלי. האירוע בן ארבעה הימים, שהתקיים זו הפעם הראשונה, שודר בשידור חי באינטרנט ובטלוויזיה האיטלקית. חוט Sensil Innergy הינו מותג פרימיום של ניילון 6.6 המיוצר על ידי נילית – חברה גלובלית ויצרנית סיבי ניילון לתעשיית הטקסטיל בעולם. קבלת הפנים נערכה במלון "הרודס" בתל אביב, שם שוהות האצניות האיטלקיות עד לחזרתן לאיטליה בתחילת השבוע. לקבלת הפנים הן הופיעו לבושות בבגדי הספורט עימם רצו במירוץ והעידו כי בגדי הספורט הייחודיים סייעו להן מאד במירוץ מאחר והם רכים ונעימים במיוחד, תורמים להמרצה מוגברת של הגוף, מנדפים זיעה בקלות ומונעים ריחות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"אני לא יכול לדמיין רקע מתאים יותר להמחשת הביצועים"

מנכ"ל נילית, אילן מלמד, ברך את חמש הפיינליסטיות יחד עם המאמנים שלהן: "אנו שמחים וגאים לקבל את פניהן של האצניות המוכשרות הללו ואת מאמניהן בישראל. היה זה אירוע מלהיב, במשך ארבעה ימים האצניות הנהדרות והנועזות הללו רצו וניווטו שמונים ק"מ במדבר בתנאי קיצון. אתן אלופות ומעוררות השראה. אני לא יכול לדמיין רקע מתאים יותר להמחשת הביצועים, האיכות והאסתטיקה של סנסיל מנופי הנגב היפהפיים והתובעניים."

נילית היא יצרנית ומשווקת גלובלית של סיבי ניילון 6.6 באיכות גבוהה לתעשיית הטקסטיל, להלבשה, הלבשה תחתונה, גרבונים, בגדי גוף, בגדי ספורט ועוד. החברה נוסדה לפני למעלה מ-40 שנה בישראל על-ידי משפחת לוי שהקימה את מפעל נילית במגדל העמק, וצמחה להיות היצרנית הגדולה ביותר בעולם של ניילון 6.6, המייצרת ומשווקת באזורי מפתח בעולם, ביניהם אירופה, צפון אמריקה, אמריקה הלטינית, סין, אסיה-פאסיפיק וטורקיה. נילית מייצאת כ-95% מתוצרתה ליותר מ- 70 מדינות בעולם ומהחברות המרכזיות בעולם בייצור סיבי ניילון לתעשיית הטקסטיל. החברה מעסיקה כ- 1,200 עובדים במגוון עצום של תחומים, מחציתם עובדים במפעל במגדל העמק ומחציתם בחו"ל.

 

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|