נטיעה משותפת: פעילות מרגשת של "טריפל אס "עם ילדי המועדוניות במגדל העמק

במהלך הפעילות העובדים יחד עם הילדים נטעו את השתילים באדמה וקישטו את האדניות אשר חולקו בתום הפעילות לכל מועדונית. צילום: יח"צ

ביום שני האחרון נחגג ט"ו בשבט, רק שהשנה חג האילנות היה סוער במיוחד, ופעילויות רבות ברחבי הארץ בוטלו מכיוון שמזג האוויר לא אפשר נטיעת שתילים ופעילות בחוץ. אך יש מי שלא וויתרו על ציון המועד והחגיגות. אלו הם עובדי "טריפל אס" חברה לאנרגיה מתחדשת ממגדל העמק, שעצרו את העבודה השוטפת עבור יוזמה חשובה ומרגשת במיוחד.
הנהלת "טריפל אס" יחד עם עובדיה, החליטו להרחיב את חגיגת הט"ו בשבט ולצרף אליה עוד 50 ילדות וילדים מקסימים מהמועדוניות – מסגרת חינוכית טיפולית משלימה, הפועלת לאחר שעות הלימודים עבור ילדים המגיעים ממשפחות קשות יום.
העובדים הגיעו היום למועדונית במגדל העמק עמוסים בידיהם בעשרות שתילים ואדניות לפעילות נטיעה משותפת, זאת יחד עם עשרות מגשי פיצה, פסטות וסלטים מפנקים עבור כל הילדים.
המנכ"ל והבעלים של חברת "טריפל אס", עופר אזולאי שיתף: "גם בתוך שגרה עמוסה של עבודה, חשוב לדעת לקחת הפסקה כשצריך ובטח שלחגוג את ראש השנה לאילנות, לפריחה ולפירות האילן, ואם אפשר גם לעשות טוב ולשמח את הסובבים לנו, מה יותר מזה".
במהלך הפעילות העובדים יחד עם הילדים נטעו את השתילים באדמה וקישטו את האדניות אשר חולקו בתום הפעילות לכל מועדונית. התרגשנו כולנו מאוד מהפעילות הזו, שמחנו לראות את הילדים נהנים ומאושרים. כל ילד וילדה נטעו שתיל, זהו דימוי נפלא לתהליך הצמיחה שהם עושים יחד במועדונית. אין לי ספק שאנחנו עוד נחזור לשם."
אל המועדונית הגיעו גם ורד מאירוב וסופי זילברשטיין ממחלקות החינוך והרווחה של העירייה, לקחת חלק וללוות את הפעילות לצד הילדים. מנהלת המועדונית במגדל העמק, חנה בסון סיפרה: "התרגשנו מאוד מהפעילות ומכל העובדים שהגיעו יחד לשמח את הילדים. הדאגה גם לפעילות מהנה וגם לארוחה חמה, זה לא מובן מאליו ואנחנו מודים על כך מכל הלב".