מניו-יורק לעפולה: רשת יוחננוף מביאה את עגלות הסופר החכמות לסניף בבירת העמק

העגלה החכמה החדשנית שפיתחה חברת A2Z מייעלת את חוויית הקנייה על ידי זיהוי כל פריט שנרכש ומאפשרת תשלום בעגלה עצמה כך שהעגלה משמשת כקופה עצמאית והקונים מדלגים על התורים. צילום: יח"צ

אחרי ההצלחה הגדולה בסניף רחובות של הרשת, רשת יוחננוף מביאה את העגלות החכמות גם לסניף עפולה של הרשת.
העגלה החכמה החדשנית שפיתחה חברת A2Z מייעלת את חוויית הקנייה על ידי זיהוי כל פריט שנרכש ומאפשרת תשלום בעגלה עצמה כך שהעגלה משמשת כקופה עצמאית והקונים מדלגים על התורים. במקביל העגלה מאפשרת לקמעונאים להפנות קונים למבצעים, לנהל קמפיינים פרסומיים ולייעל את ניהול המלאי על המדפים.
העגלה החכמה פועלת כיום בסניף רחובות של רשת יוחננוף ומהווה הצלחה גדולה בקרב לקוחות הסניף. לאור ההצלחה, הזמינה רשת יוחננוף עגלות נוספות הנמצאות בשלבי פריסה בכל רשת יוחננוף ובשלב הראשון ניתן יהיה למצוא אותן בסניפי באר שבע וטבריה
העגלות החכמות של חברת A2Z נמצאות גם בשלבי פריסה ברשתות מובילות בעולם, כגון: רשת אוורגרין ומורטין וויליאמס בניו יורק, רשת Chedraui במקסיקו, רשת פיירפרייס בסינגפור ורשת Migros בטורקיה.
רפאל ים, מנכ"ל חברת Cust2mate, חברת הבת של A2Z המייצרת את העגלה החכמה: "לקוחות רשת יוחננוף הביעו את שביעות רצונם מהעגלה ומהיכולות של העגלה לשפר את חווית השירות שלהם, מה שגרם לרשת יוחננוף להרחיב את הפריסה ולהגיע עכשיו גם לעפולה, לטבריה ולבאר שבע. הרצון של רשת יוחננוף לפרוס את העגלות בכל הרשת מוכיח את היעילות של העגלה כפתרון לצורך ביצוע קניה נוחה ומהירה. אנו נמשיך את הפריסה ברשת יוחננוף בכל הארץ".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

חייו של מטופל ניצלו בזכות עירנותו של דימותן בכללית

|