מגידו: שדרוג כביש 66 נכנס לפועל באופן סופי

במהלך ביקור במועצה האזורית מגידו הודיעה השרה מיכאלי כי הקצתה 120 מיליון שקלים מתקציב משרדה לקידום זמינות לכביש והוא ייכנס לתכנית החומש הקרובה של משרד התחבורה.
צילום: ארכיון

שרת התחבורה מרב מיכאלי הכריזה על קידום הביצוע לשדרוג כביש הדמים 66. לאחר לחץ כבד של ראש המועצה האזורית איציק חולבסקי וקמפיין מתמשך שערך בנושא, הצהירה השבוע השרה מיכאלי כי קידום שדרוג כביש 66 נכנס לפועל באופן סופי.
במהלך ביקור במועצה האזורית מגידו הודיעה השרה מיכאלי כי הקצתה 120 מיליון שקלים מתקציב משרדה לקידום זמינות לכביש והוא ייכנס לתכנית החומש הקרובה של משרד התחבורה וזאת בנוסף ל 50 מיליון שקלים שכבר הקצתה לתכנון הכביש שגבה קורבנות רבים במהלך השנים וסובל מתשתית רעועה שגורמת לתאונות ופקקי ענק. השרה מיכאל אמרה: "הכביש הזה ייכנס לתוכנית החומש הקרובה ושדרוגו הכרחי לאור המצב הקשה היום בכביש. בנוסף, הבטחנו כי עם סיומו תקודם גם ההשלמה שלו מזרחה, עוקפת גבעת עוז עד מחסום סאלם". מיכאלי הודתה לראש המועצה חולבסקי שהעלה את הנושא לסדר היום ונאבק עליו זמן רב.
השרה התייחסה לנושא הקמת שדה התעופה בעמק יזרעאל ואמרה: "לפני שנה וחצי עמדתי קרוב לכאן בשדות הזורע ואמרתי שאסור להקים שדה אזרחי בעמק יזרעאל. עם כניסתי לתפקיד שרת התחבורה הובלתי החלטת ממשלה לבטל את החלטה 2050 מאוקטובר 2014. הקמתי צוות בראשות עילם שגיא שהמלצותיו הן שנתב"ג יורחב, חיפה יוגדל ושדה נוסף בדרום יהיה בציקלג או נבטים. בכל מקרה לא כאן בעמק הנפלא הזה של התיישבות וחקלאות".
ראש המועצה חולבסקי אמר: "מדובר ביום של בשורה אמיתית לתושבי המועצה ולכל מי שנוסע בכביש הלא ראוי הזה. זהו מאבק ארוך שנים אותו אני מוביל ואשלים את הפרויקט בשנים הבאות לרווחת תושבי המועצה".