מגדל העמק: שירות עד הבית

עיריית מגדל העמק וחברת חשמל במיזם משותף ראשון מסוגו – פתיחת עמדת שירות במשרדי הרשות

חברת החשמל, בשיתוף עם עיריית מגדל העמק משיקה שירות חדש לרווחת לקוחות החברה תושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל – שירות "עד הבית", עמדת שירות עם נציג בבניין העירייה תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים.
השירות החדש נועד להקל על תושבי מגדל העמק, ומאפשר קבלת שירותים מחברת החשמל תחת קורת גג אחת. השירות החדש יוענק במתכונת של יום בשבוע בשעות קבלת קהל אשר יפורסמו בהקדם.
בעמדה יינתנו כל השירותים הניתנים בעמדות קבלת קהל בחברה כדוגמת החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם ועוד וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים. בנוסף מתקיים קשר הדוק בין אגף הרווחה בעירייה וחברת החשמל בנושאים רבים ובהם  פריסת חובות למשפחות קשות יום, חיבור מנותקים, טיפול במקרים דחופים. הכל על מנת להבטיח טיפול מהיר לתושבי מגדל העמק.
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל אמר: "עמדת השירות במבנה העירייה היא חלק מתהליכי השינוי ושיפור השירות שלנו, במסגרתם מוצעים שירותים חדשים ומגוונים המבטיחים חווית לקוח איכותית. הרעיון הוא ליצור שירות קל וזמין למי שמגיעים בכל מקרה לבניין העירייה לסידורים אחרים, וכך יקבלו שירות בנושאי החשמל. אנחנו בעיצומה של מהפכה בשירות, שכוללת הטמעה ושיפור של כלים דיגיטליים רבים, ערוצים חדשים לקבלת שירות ואפילו מתן שירות טלפוני בשפות השונות, כאשר המטרה הסופית היא להבטיח שירות מצוין ללקוחות שלנו בכלל, ולתושבי מגדל העמק בפרט".
איילה זלצר מנהלת אגף השירות ופניות הציבור אמרה: "הרשות ממשיכה לשפר את השירות לתושבים ולהקל עליהם, הפעם מול חברת חשמל".