מגדל העמק: ליאורה אדרי זכתה בתואר מנהלת מרכז צעירים מובילה ומצטיינת

מנהלת המרכז להון אנושי צעירים נבחרה על ידי המשרד לפיתוח הנגב והגליל למנהלת מובילה ומצטיינת כפי שזכתה גם בשנת 2016

ליאורה אדרי מנהלת האגף לפיתוח ההון האנושי – צעירים מגדל העמק זכתה השבוע בתואר מנהלת מרכז צעירים מצטיינת שהוענק לה במהלך ועידת הגליל ה-10 שהתקיימה במגדל העמק. זו הפעם השנייה שאדרי זוכה בתואר היוקרתי שניתן ע"י המשרד לפיתוח הנגב והגליל בשם כלל השותפים למרכזי הצעירים בארץ – המשרד לשוויון חברתי, "מפעל הפיס", "קרן גנדיר", השלטון המקומי, איגוד מרכזי הצעירים ועוד.
מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל שיגר מכתב לראש העיר אלי ברדה ובו כתב: "אני שמח להודיעך על בחירתה של ליאורה אדרי בקול קורא למרכזי צעירים מצטיינים באות מנהלת מרכז צעירים מובילה ומצטיינת בפעילותה יוצאת הדופן ורבת השנים לקידום תחום הצעירים בגליל, מרכז הצעירים אשר הקמתם הפך להיות מודל והשראה עבור כלל מרכזי הצעירים".
ליאורה אדרי הודתה לראש העיר אלי ברדה על התמיכה והליווי המקצועי תוך הצבת חזון המנחה את העשייה במרכז לפיתוח הון אנושי צעירים ואמרה: "זכות וגאווה להיות מצטיינת בטח ובטח בפעם השנייה בתפקידי זה ופעם רביעית במהלך כל שנות עבודתי. תואר ההצטיינות עבורי הוא לא מטרה, אלא העשייה המצויינת, המקצועית והאיכותית למען צעירי ותושבי העיר זו המטרה. הפרס הוא תגמול רוחני משמח בדרך המקצועית שאני מובילה יחד עם צוות מסור ונפלא לצידי. מנהלת מצטיינת נדרשת מקצועי, מכוון מטרה ומסור לצידה ואני זכיתי. האמון והתמיכה שנותנים הצעירים והתושבים בעשייתנו מוסיפה סיפוק ותגמול שלא יסולא בפז. אני מודה לכל אלה באופן אישי ומודה על הזכות לעסוק בעשייה שגורמת לי סיפוק רב ואף שמחה כל יום מחדש".
ראש העיר אלי ברדה סיכם: "מגדל העמק הייתה הרשות השנייה בארץ אחרי באר שבע כשהקמתי את מרכז הון אנושי צעירים לפני כ-15 שנים מתוך חזון שיהפוך לבית של צעירי העיר ויחבר אותם עם תוכניות מנהיגות להתחבר לעיר, להישאר בה ולהיות חלק מהתפתחותה והצלחתה, אכן חזון שהתגשם עם בחירתי את ליאורה אדרי למנהלת מובילה ומעוררת השראה לצעירים".