למרות ההצלחה: לא בטוח שרועי פרל ימשיך בעפולה

תמוה: למרות ההצלחה המקצועית, בהנהלת עפולה מתלבטים לגבי הארכת את חוזהו רועי פרל, שנחשב לאחד המאמנים המובילים בלאומית. בהנהלה טוענים: "יש "מועמדים אחרים? בולשיט. אולי זה רק טקטיקת מו"מ". פרל סרב להגיב. צילום: "בסט בול"

מתיחות בין המועדון למאמן? בשבוע שאחרי סיום העונה, בעיקר שאלה אחת מעסיקה את אנשי הפועל עפולה בכדורסל: האם המאמן רועי פרל ימשיך עונה נוספת במועדון. בינתיים למרות ההצלחה המקצועית ועל אף שהמאמן זוכה לפופולאריות גדולה בקרב הקהל העפולאי, נראה כי עתידו במועדון עדיין לא ברור.

מבלי להכניס למשוואה את העובדה שמדובר במאמן מקומי מוכשר שצמח במועדון וכבר הוכיח את עצמו בחוץ, שזה פרט חשוב כשלעצמו, רועי פרל רשם בעונה האחרונה הצלחה מקצועית בעפולה שקשה להטיל בה ספק. וכשמדברים על ההצלחה של הקבוצה בעונה האחרונה, אז חשוב לקחת בחשבון מספר דברים. ראשית, הקבוצה החליפה שני זרים תוך כדי תנועה (ברנדון בראון עזב כי היה לו סעיף יציאה וג'ילברטו קלאוול נפצע בברכו). שנית, הקבוצה הגיעה למאני-טיים של העונה ללא הישראלי הבכיר שלה שהיה פצוע (זיו בן צבי).


פרל, שבדרך כלל ידוע כאדם דעתן מאוד, כזה שאף פעם לא שומר דברים בבטן, סרב להגיב לדברים. עם זאת, מתגובתו או ליתר דיוק מההחלטה שלו לא להגיב, אפשר היה להרגיש שהוא חש פגוע מהנהלת הפועל עפולה וכנראה שבצדק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


וכמו כן, קשה להתעלם גם מהעובדה שתקציב הקבוצה הוא החמישי בגודלו בליגה אחרי גלבוע/גליל, קרית אתא, הפועל ב"ש ור"ג. ולמרות זאת, עפולה הגיעה לחצי הגמר הפלייאוף. אז מדוע צריך להתלבט לגבי המשך דרכו של המאמן במועדון?
לא ממש ברור.

בהנהלת עפולה, באופן די תמוה יש לציין, מעדיפים כרגע להמתין עם ההחלטה לגבי זהות המאמן . לפי שעה, לא ברור אם אכן יש מועמדים אחרים לתפקיד, אבל בהנהלה חשוב להם לציין כי "ישנם עוד מועמדים לתפקיד וכרגע הכל פתוח". וזאת, אולי כחלק מטקטיקת המו"מ מול המאמן רועי פרל, כפי שטוענים חלק מהגורמים בסביבת המועדון.

גורם שמעורה בכדורסל בעפולה הביע תמיהה: "מועמדים אחרים? זה נשמע כמו בולשיט. ההתנהלות הזו מעוררת תמיהה גדולה ולא ברור מה הם רוצים להשיג בכך. רועי פרל הוא אחד משלושת המאמנים המובילים בליגה הלאומית. אם בעפולה יחליטו להביא מאמן ברמתו, יצטרכו לשלם לו כפול כסף".

פרל, שבדרך כלל ידוע כאדם דעתן מאוד, כזה שאף פעם לא שומר דברים בבטן, סרב להגיב לדברים. עם זאת, מתגובתו או ליתר דיוק מההחלטה שלו לא להגיב, אפשר היה להרגיש שהוא חש פגוע מהנהלת הפועל עפולה וכנראה שבצדק. כיצד הסאגה הזו תסתיים? בקרוב נקבל את התשובות.

עוד כתבות שיעניינו אותך: