רועי פרל: "לקחנו את אליפות החורף, אבל זה לא מספיק"

הקבוצות מהעמק שולטות בפסגת הלאומית: הפועל עפולה היא אלופת החורף, לאחר שנעלה את הסיבוב הראשון בסטייל. צמודה אליה בפסגה גלבוע/גליל. אריאל בית הלחמי נשמע שבע רצון: "אני מרוצה מהסיבוב הראשון. יש לנו קבוצה מחוברת וזה הכוח שלנו"

צמודות בפסגה: המוליכה הפועל עפולה סיימה את הסיבוב הראשון כאלופת החורף, אחרי ניצחון ביתי משכנע 100:70 על אליצור אשקלון המפוררת. צמודה אליה בפסגה הפועל גלבוע/גליל, שגברה על יבנה 98:84.

הפועל עפולה אומנם חסרה שחקן זר לאחר שברנדון בראון שעזב, אבל בינתיים היא מתגברת על המכשול הזה בצורה ראויה. ג'לברטו קלאוול להט עם 35 נקודות (8 ריב' ו-5אס'), נועם מטלון הוסיף 17 נקודות (9 ריב') וזיו בן צבי תרם 11 נקודות ו-13 אס'.

• רועי פרל: "כל הכבוד לשחקנים על המחויבות"

מאמן עפולה, רועי פרל, שעושה עבודה אדירה בקבוצה, סיכם את הסיבוב הראשון: "מה שעשינו בסיבוב הראשון הוא למעשה המצב האופטימאלי. לא יכולנו לבקש יותר מזה. שיחקנו 13 משחקים וברובם הצגנו יכולת משכנעת. בינתיים אנחנו מתגברים על החיסרון של הזר באופן זמני. מגיע כל הכבוד לשחקנים על המחויבות ועל ההתנהלות שלהם. אנחנו מאוד קבוצתיים בשני צידי המגרש ורואים זאת בתוצאות. אנחנו צריכים לזכור שלקחת את אליפות החורף זה לא מספיק. צריכים להמשיך לעבוד קשה, כי בסיבוב השני הרמה רק תעלה.

הפועל עפולה ורועי פרל פותחים עונה
רועי פרל. עפולה בפסגה

• בית הלחמי: "יש לנו קבוצה טובה ומחוברת, וזה הכוח שלנו"

הקבוצה של אריאל בית הלחמי, כאמור, נשארה צמודה לעפולה בפסגה (שתיהן עם מאזן זהה, 11 ניצחונות מול שני הפסדים), אחרי ניצחון ביתי על יבנה. בלטו: טרידוויל 27 (14 ריב'), סיגרס 23, דותן (10 אס') ו־וול 11 כ"א.

מאמן גלבוע/גליל, אריאל בית הלחמי: "אני מרוצה מהסיבוב הראשון. בסיבוב הזה הפסדנו שני משחקים. אחד לקרית אתא, במשחק שהיינו צריכים לנצח בו והפסדנו ולמדנו מזה, והפסד נוסף לעפולה שהיה מוצדק כי עפולה היו יותר טובים. יש לנו קבוצה טובה ומחוברת, וזה הכוח שלנו. אנחנו צריכים להמשיך באותו קו גם בסיבוב השני. הביתיות מאוד חשובה בליגה הזו".