ירון אוחיון: "לא עוזב את תפקידי כיו"ר גלבוע/גליל"

יו"ר גלבוע/גליל, ירון אוחיון, שבשבועות הקרובים מתכנן לעזוב את תפקידו במועצה האזורית גלבוע כמנכ"ל החברה הכלכלית, מבהיר בראיון ל"עמקניוז": "אני לא עוזב את תפקידי כיו"ר הקבוצה. אני ניהלתי את המו"מ מול השחקנים ואני זה שהחתמתי את המאמן. אומנם הקבוצה משחקת בלאומית אבל התנאים מסביב הם של קבוצה בליגת העל. אני מאמין שהתנאים הטובים יחזירו את הקבוצה למקומה הטבעי"

ירון אוחיון לא עוזב לשום מקום: גורמים במועצה האזורית גלבוע, שצוטטו כאן ב'חדש בעמק' בשבוע שעבר, סיפרו כי יו"ר גלבוע/גליל בשנים האחרונות, ירון אוחיון, נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, וזאת בעקבות עזיבתו המתוכננת את תפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית במועצה (15 שנים בתפקיד).

עוד הוסיפו ואמרו אותם גורמים במועצה כי מידת ההשפעה של ירון אוחיון השנה על תהליך בניית הקבוצה הייתה נמוכה מאוד, שלא לומר אפסית. אלא שמבדיקה מעמיקה יותר מתברר כי אוחיון דווקא היה פעיל מרכזי בכל מה שנעשה העונה בקבוצה וכי הדומיננטיות שלו במועדון לא נפגעה כהוא זה, וזאת למרות חילופי השלטון במועצה והעובדה שהוא הנמיך פרופיל בתקשורת.

בימים אחרים עם צלחת האליפות היסטורית
בימים אחרים עם צלחת האליפות ההיסטורית

"חשוב לי להבהיר כי שום דבר לא השתנה לגבי התפקיד שלי בגלבוע/גליל. אני לא עוזב לשום מקום. מה שעשיתי בשנים עברו במועדון, עשיתי גם השנה באותה מידה", מבהיר יו"ר גלבוע/גליל, ירון אוחיון, בראיון ל"חדש בעמק".

עד כמה היית מעורב בתהליך בניית הקבוצה?

"הייתי מעורב באותה מידה כפי שהייתי מעורב בשנים עברו. כלומר, אני ניהלתי את המו"מ עם השחקנים, ואני זה שהחתמתי את השחקנים. יותר מזה, אני החתמתי את המאמן".

איך שיתוף הפעולה שלך עם שאר הגורמים במועדון?

"כל הדברים עוברים דרכי, אבל הכל נעשה בתיאום מלא ובשיתוף פעולה עם הבעלים חיים אוחיון, המנכ"ל ארצי פרטי והמאמן אריאל בית הלחמי".

• "אני מחובר למועדון"

אוחיון, המשמש כיו"ר גלבוע/גליל בשמונה השנים האחרונות, בהן ידע הצלחות משמעותיות, עם זכייה היסטורית באליפות המדינה בשנת 2010 ועוד שתי זכיות בליגה הבלקנית, מסביר את המניעים להישארותו במועדון למרות שהוא עומד לעזוב בשבועות הקרובים את עבדותו במועצה. "יש לי אהבה גדולה לקבוצת הכדורסל", הוא אומר, "זה "הבייבי" שלי. אני נמצא במועדון כמה שנים טובות ומאוד מחובר אליו. יתרה מזאת, אני מרגיש חוב מוסרי להחזיר את הקבוצה לליגת העל. אני פה לפחות עד תום העונה הנוכחית. מה יהיה בעונה הבאה? כרגע אני לא יודע".

לא הולך לשום מקום. יו"ר גלבוע גלל ירון אוחיון על ספסל גלבוע גליל
לא הולך לשום מקום. יו"ר גלבוע גליל ירון אוחיון על ספסל הקבוצה

אגב עלייה, איך אתה מתרשם עד כה מהקבוצה?

"יש לנו קבוצה טובה. הבאנו שחקנים שמתאימים לרוח המועדון. כרגע אנחנו עומדים ביעדים המקצועיים שהצבנו לעצמנו וכמובן המטרה המרכזית היא לעלות בחזרה לליגת העל. לשם כך העמדנו תקציב ראוי (שני מיליון שקלים) ומאמן בכיר ומוערך".

איך זה להיות בליגה הלאומית?

"אומנם הקבוצה משחקת בליגה השנייה, אבל כל התנאים מסביב נשארו כמו שהיו בליגת העל. כל אנשי המעטפת שהיו בקבוצה בליגת העל נשארו גם השנה, הקבוצה מתאמנת באותה רמת אינטנסיביות כמו בליגת העל (שני אימונים ביום). יתרה מזאת, כל השחקנים גרים בגן נר, כל שחקן יש לו יחידת דיור משלו, ולכל שחקן זר יש רכב צמוד. אלו תנאים שאין באף קבוצה אחרת בליגה הלאומית. התנאים האלה עולים לנו הרבה כסף, אבל אני מאמין שתנאים טובים יביאו אותנו בחזרה למקומה הטבעי – ליגת העל".

אולי יעניין אותך גם: