לפני משחק העונה: שחקני גלבוע/גליל ביום גיבוש בגולן

רגע לפני משחק העונה מול הפועל ב"ש, שחקני גלבוע/גליל יצאו ליום גיבוש בצפון הרחוק וחוו את הדי הפיצוצים בסמוך לגבול הסורי. בתוכנית: סיור בהר בנטל, ביקור במבשלת הגולן, טעימת בירה טרייה וארוחה מפנקת על חשבון הבוס-חיים אוחיון. ככה מגיעים למשחק העונה. צילום רונן בגים

מתפנקים לפני עוד משחק עונה: הפועל גלבוע/גליל, שמדורגת במקום השני בטבלה עם מאזן של 27 נקודות, תארח הערב (ג') בגן נר את הפועל ב"ש מהמקום הרביעי (26 נקודות) למשחק צמרת.

רגע לפני המפגש המסקרן חניכיו של אריאל בית הלחמי לקחו טיים אאוט קצר מהאימונים ויצאו ליום גיבוש בצפון הרחוק. הם התחילו את היום עם סיור בהר בנטל ושמעו על היסטוריה של המקום. אגב, השחקנים שמעו במהלך הסיור את הדי הפיצוצים מעבר לגבול הסורי, ובמקביל נהנו מהנוף והראות המדהימים וגם מעט מהשלג שנשאר למרגלות החרמון. לאחר מכן הם המשיכו למבשלת הגולן והתארחו אצל הבעלים של המועדון, חיים אוחיון, שם קיבלו הסבר מקצועי ומפורט על הכנת בירה בזלת. מאוחר יותר הם לגמו טעימות מבירה הטרייה וקינחו בארוחה מפנקת כיד המלך. הכל כמובן, על חשבון הביג בוס חיים אוחיון. "היה יום חוויתי. אנחנו מקווים שזה יעזור לשחקנים להגיע מוכנים יותר למשחק מול הפועל ב"ש", אמר מנכ"ל המועדון ארצי פרטי.