אסי גלבוע: אוטובוס קבוצת נערים א' נרגם באבנים

תקרית חמורה במשחק נערים: שחקן נווה יוסף עוכב לחקירה במשטרה לאחר שניסה לתקוף את שחקני אסי גלבוע ובהמשך ארב לאוטובוס הקבוצה וזרק לעברו אבנים. מאמן אסי גלבוע, אדהם זועבי: "היה לו רצח בעיניים. השחקנים שלי חששו מאוד". מנכ"ל נווה יוסף, ינון שלום: "צר לי על האירוע. העשב השוטה הזה לא יהיה פה"

האלימות במשחקי הנוער בישראל מרימה את ראשה המכוער שוב. שחקן קבוצת נערים א' של נווה יוסף עוכב לחקירה, וזאת לאחר שעל פי החשד איים ואף זרק אבנים לעבר אוטובוס של אסי גלבוע, בתום משחק שבו הוא הורחק בכרטיס אדום.

בסיום המשחק, שהסתיים בניצחון 2:1 של גלבוע, המתין אותו שחקן צעיר (16) עם אדם נוסף (בגיר) וניסה לתקוף את שחקני אסי גלבוע, אך השניים נבלמו ע"י הצוות המקצועי של שני המועדונים, שהגנו בגופם על השחקנים המבוהלים. אלא שכאן לא הסתיים האירוע החמור. בהמשך, השניים ארבו לאוטובוס באמצע הדרך והחלו לזרוק לעברו אבנים, מה שאילץ את אנשי אסי גלבוע להזעיק כוח משטרה. יש לציין כי הוגשה תלונה במשטרה והשחקן אף עוכב לחקירה, ובהמשך שוחרר לביתו.

המשטרה הוזעקה למקום לחקור את האירוע
המשטרה הוזעקה למקום לחקור את האירוע

מאמן קבוצת נערים א' של אסי גלבוע, אדהם זועבי: "בסיום המשחק אותו שחקן השתולל והזעיק אנשים נוספים בכדי לתקוף אותנו. השחקנים שלי ממש חששו. היה להם רצח בעיניים. למזלנו, אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה היריבה מנעו מהם לתקוף את השחקנים שלי עד שהם עלו לאוטובוס. אלא שבהמשך, כשיצאנו עם האוטובוס לדרך אז אותו שחקן ואדם בגיר נוסף שהצטרף אליו-ארבו לנו והחלו לזרוק עלינו אבנים. הורים של שחקנים התקשרו אליי בבהלה ואמרו שהם לא רוצים לשלוח יותר את הילדים שלהם לכדורגל. אני גם מבין אותם. ילדים באים לשחק כדורגל ולא להיות באינתיפאדה".

מנכ"ל נווה יוסף, ינון שלום, גינה את האירוע החמור: "אני המום מהאירוע וצר לי על מה שקרה. העשב השוטה הזה לא יהיה פה. אני לא מחזיק שחקנים כאלה אצלי במועדון.
כבר התנצלתי בפני מאמן הקבוצה היריבה. האירוע הזה לא אופייני למועדון שלנו שחרט על דגלו את נושא החינוך, הספורטיביות והדו-קיום".