יצירתי: הבקשה המקורית של הנער מעמק יזרעאל לחגיגת בר המצווה שלו

עברי טפר, נער ממושב כפר יהושע ביקש לבלות זמן איכות משותף עם אנשים לפי תחומי העניין שלו, שאחד מהם הוא משחק השחמט. הבקשה מולאה בהצלחה לאחר שהוא נפגש לדו קרב של מוחות מול שלמה פוגל, דייר בבית הדיור המוגן "דור טבעון"

כששואלים נער שחוגג בר מצווה מה הוא מבקש כמתנה, לרוב תשובתו תהיה זהה: אירוע גדול באולם או טיסה ליעד כלשהו באירופה.
אבל, הפעם, הייתה להוריו ומוריו של הנער עברי טפר הפתעה. כשנשאל הנער, תלמיד כיתה ו' מבית הספר הממלכתי-דתי בכפר יהושע, כיצד ירצה לחגוג- הוא ביקש לבלות זמן איכות משותף עם אנשים לפי תחומי העניין שלו, שאחד מהם הוא משחק השחמט.
בקשה מקורית זו הפגישה את עברי עם שחקני הבית של בית הדיור המוגן "דור טבעון", וביניהם הדייר הוותיק שלמה פוגל, איש חינוך אשר ניהל בעברו את בתי הספר כפר יהושע, כפר סילבר, כדורי ותיכון יוקנעם במושבה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


פוגל, אשר ידוע באהבתו הגדולה למשחק, שיחק עם עברי הנרגש, שהגיע לבית מצויד בלוח השחמט שלו, שני משחקים במשך כשעה, ולימד אותו מהלכים אסטרטגיים שונים מניסיונו הרב.
גלית סטולר, מנהלת השיווק והתרבות של "דור טבעון" סיפרה: "כששמענו על בקשתו המקורית של עברי התרגשנו מאוד ונענו ברצון רב לבקשתו. באהבה רבה הזמנו את עברי ואירחנו אותו בחדר המשחקים שלנו. שמחנו על ההזדמנות המרגשת להפגיש בין שני הדורות וגם להגשים "חלומו" של נער מקסים כמו עברי".

"תמונת ניצחון" מהעמק

|