יצא לדרך: החלו עבודות פיתוח להקמת קאנטרי קלאב במגדל העמק

לאחר סחבת ממושכת חתם בשעה טובה ראש העיר אלי ברדה על היתר לעבודות פיתוח לבניית "קאנטרי קלאב" ברחוב "נחל הצבי". הדמייה: באדיבות אשל הירדן

בשורה משמחת לתושבי מגדל העמק: לאחרונה חתם ראש העיר אלי ברדה על היתר לבניית קאנטרי קלאב ברחוב "נחל הצבי", בסמוך למפעל "וישיי". כזכור, לפני מספר שנים פרסם מינהל מקרקעי ישראל מכרז להקמת קאנטרי קלאב ואילו היזם, תושב נצרת, שזכה במכרז הגיש את תכניותיו לוועדה המקומית לתכנון ובניה ואלה גילו כי בכוונתו לבנות על השטח בית חולים גריאטרי או מרכז שיקומי ולא קאנטרי קלאב.
ברדה יחד עם הנהלת העיר התנגדו באופן נחרץ לשינוי היעוד והתעקשו שבמקום יוקם אך ורק "קאנטרי קלאב" לרווחת התושבים. לאחר לחץ רב שכלל פנייה למנהל מקרקעי ישראל בטענה של הפרת הסכם ותנאי המכרז, הצליח ברדה לשכנע את היזם להחזיר את הקרקע למינהל או למכור ליזם שמוכן לבנות קאנטרי קלאב תוך הבהרה והתחייבות כי הרשות תאפשר הקמת עוגן כלכלי בצמוד לקאנטרי והחלטה ברוח זו אף אושרה במועצת העיר.


הרשות עמדה על המשמר ולא אפשרה ליזם הקודם לבנות בית חולים שיקומי ואמר: "התנאים להקמת הקאנטרי קלאב הבשילו. תנופת הבנייה הצפויה בשנים הקרובות ליעד אוכלוסייה של 50.000 תושבים הופכת את מיזם הקאנטרי לכלכלי


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


היזמים החדשים שרכשו את המגרש, חברת "אשל הירדן", כבר מכירים את מגדל העמק היטב שכן בנו בעיר בשנים האחרונות את פרויקט המגורים "U" ובימים אלה החלו בשיווק פרויקט הנדל"ני U NEW"" אף הם ברחוב "נחל צבי". לאחרונה הם הגישו בקשה לקבלת היתר לבניית הקאנטרי קלאב שיכלול שטחי נופש וספורט בנוסף לעוגן הכלכלי וכאמור, לאחרונה חתם ראש העיר ברדה על ההיתר עבודות הפיתוח והיזמים כבר החלו לגדר את השטח ויחלו עבודות העפר והפיתוח במקביל להשלמת התנאים לקבלת היתר הבניה להקמת הקאנטרי בצמוד למפעל "וישי" כשבצד השני של הרחוב מוקם בעצם ימים אלו מרכז מסחרי חדש. השבוע התקיימה ישיבת מעקב עם היזמים במטרה לזרזם לעמוד בלוח הזמנים ואף לסייע להם מול הגורמים שהם חלק מתנאי הועדה לבניין ערים לקבלת היתר בנייה כמו המשרד להגנת הסביבה, קק"ל, רשות הניקוז וכיבוי אש. ראש העיר ברדה הדגיש כי הרשות עמדה על המשמר ולא אפשרה ליזם הקודם לבנות בית חולים שיקומי ואמר: "התנאים להקמת הקאנטרי קלאב הבשילו. תנופת הבנייה הצפויה בשנים הקרובות ליעד אוכלוסייה של 50.000 תושבים הופכת את מיזם הקאנטרי לכלכלי ומדרבנת את היזמים לקדם אותו".