יאסו עפולה: חוגגים ביוונית עם מועדון תרבות

ערב הטברנה היוונית פתח את סדרת המנויים של מועדון התרבות. בין האירועים שיתקיימו ניתן למצוא את "אלי גורנשטיין שר סינטרה", בוקי נאה וסיפורי פלילים, ההצגה "הצוואה" של תיאטרון גבע ועוד.

האודיטוריום של בית יד לבנים התמלא ביום שני עד אפס מקום בערב טברנה יווני חגיגי שפתח את סדרת המנויים של מועדון תרבות. המועדון מופעל בשיתוף פעולה על-ידי רשת המרכזים הקהילתיים עפולה, דור לדור והסתדרות גמלאי המורים ומטרתו לקדם ולהוציא אל הפועל אירועי תרבות קאמריים מיוחדים ומגוונים.
סדרת המנויים הנוכחית פועלת במתכונת של מופע אחד בחודש ובסה"כ 6 מופעים עד חודש יוני 2017. בין האירועים שיתקיימו ניתן למצוא את "אלי גורנשטיין שר סינטרה", בוקי נאה וסיפורי פלילים, ההצגה "הצוואה" של תיאטרון גבע ועוד.
על יצירת שיתוף הפעולה בין רשת המרכזים הקהילתיים לבין הגופים הנוספים אחראי דניאל בן, מ"מ מנכ"לית רשת המרכזים הקהילתיים. אבי ברקב, רכז הקהילה ברשת מרכז את פעילות המועדון יחד עם עדנה גליק, מוניק שכטמן, שולה דביר ושחרית וזאן מהסתדרות גמלאי המורים, יעל הוכמן ואיילת חקלאי מעמותת דור לדור ויונה מלכה ומקס צור מבית ויצו.
כך, כ-200 איש נהנו ממופעו של יאניס קלמנטיאנוס, שהפליא בנגינה על הבוזוקי ושר את השירים היווניים המפורסמים והאהובים.
"אני רוצה להודות לחברות שלנו מהסתדרות גמלאי המורים, דור לדור וכמובן לעובדים ברשת על הפקת ערב מהנה וסדרת אירועי תרבות חדשנית ומגוונת", ציין דניאל בן מ"מ מנכ"לית רשת המרכזים הקהילתיים בעפולה. "מבחינתנו, זאת בשורה של ממש לתושבי העיר שיכולים ליהנות מאיגום כוחות של גורמים שיכולים להביא מופעים איכותיים עבורם. תודה למאות האנשים שבאו ועוד יגיעו לאירועים הבאים של מועדון תרבות", סיכם בן.

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|