עפולה: ח"כ יעל גרמן בסלון של מש' חן

חברת הכנסת יעל גרמן, לשעבר שרת הבריאות הבטיחה לתושבי עפולה והעמק להירתם למאבק נגד הקמת שדות תעופה 

 חברת הכנסת יעל גרמן מ"יש עתיד", שרת הבריאות לשעבר, הגיעה ביום ראשון לביקור בעפולה, ונפגשה עם עשרות תושבים. בכנס שאורגן על ידי מטה המפלגה בעיר, בראשותה של תושבת העיר, נגה שרון. בכנס, פירטה גרמן בפני הנוכחים והנוכחות את העשייה שהמפלגה והיא מובילים בכנסת. הכנס, שנערך בבית משפחת חן בעיר, מהווה חלק מסדרה של ביקורים אותם מקיימת גרמן ברחבי הארץ.
את הביקור בעיר פתחה חברת הכנסת גרמן בפגישה עם ראש העיר, יצחק מירון. לאחר הביקור בעירייה, חברה גרמן למטה השטח של מפלגת יש עתיד בעיר, ונפגשה עם הפעילים
את הביקור בעיר חתמה חברת הכנסת בפגישה עם תושבי העיר והסביבה במסגרת פרוייקט "ח"כ בסלון" של מטה השטח של יש עתיד ובמהלו הציגה את החזון של המפלגה, הקשיבה לתושבים וענתה על שאלות.

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אחד המשתתפים בכנס אמר לגרמן כי המדינה בגדה בצעירים שנאלצים להתחנן להלוואות לקניית דירות ולימודים ושאל איך יש עתיד תוכל לסייע. "ליש עתיד יש רקורד של עשייה בזמן כהונתנו בממשלה הקודמת בתחום הדיור, הבריאות, הרווחה והחינוך", ענתה לו גרמן, "לצערנו, הממשלה התפרקה אחרי שנה ושמונה חודשים ולא הספקנו לסיים את מה שרצינו אך נמשיך לפעול בכל הכוח. תוכנית "דירה להשכיר" לדוגמא הייתה אמורה לפתור את בעיית הדיור לזוגות צעירים ע"י הקצאת דירות להשכרה במחיר מפוקח", השיבה גרמן.
בהמשך פנו התושבים לגרמן בבקשה לסיוע במאבק שלהם נגד בניית שדות התעופה בעמק, ולאלו השיבה כי תרתם למאבק ותסייע בכלים העומדים לרשותה בכנסת.
נגה שרון, ראש מטה השטח של "יש עתיד" בעפולה: " בעיר יש תושבים אכפתיים, שהישרה נר לרגליהם והם מבינים שאין לנו ארץ ועיר אחרת. יעל מהווה כח נשי, פורץ דרך ודוגמא להצלחה לי ולנשות עפולה ושמחנו לערוך איתה שיח בגובה העיניים".