סערה סביב "שבתרבות" בעפולה: "אורן חזן גורם לציבור לחשוב שאנחנו קוריוז"

חברת הכנסת מיכל בירן מהמחנה הציוני החליטה לבטל את השתתפותה באירוע "שבתרבות" בשל נוכחותו של ח"כ חזן ועוררה סערה. צילום: אתר הכנסת

לצד יו"ר ההסתדרות אבי נינסקורן וח"כ אורן חזן, הייתה אמורה לשבת בפאנל המשתתפים בשבתרבות בשבת הקרובה גם ח"כ מיכל בירן מהמחנה הציוני. בשבועות האחרונים גם הוציאו ברשת המתנ"סים הקהילתיים בעפולה פרסומים על השתתפותה, אבל בראשית השבוע הודיעה ח"כ בירן על החלטתה שלא להשתתף באירוע, בשל נוכחותו של ח"כ חזן.
"במשכן הכנסת יש חברי כנסת מצוינים שעושים את עבודתם נאמנה. אנשים כמו אורן חזן גורמים לציבור לחשוב שאנחנו קוריוז", הסבירה ח"כ בירן על החלטתה שלא להשתתף באירוע והוסיפה, "התנהלותו מבזה את כבוד הכנסת ואסור לתת לה לגיטימציה. הדבר היחיד שאני מצרה עליו הוא שנבצר ממני לפגוש את תושבי עפולה והסביבה בשבת הקרובה. מבטיחה להגיע ברגע שיתאפשר."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חבר הכנסת אורן חזן. צילום: אתר הכנסת
חבר הכנסת אורן חזן. צילום: אתר הכנסת

• "אנחנו מגנים החרמות מסוג זה"

ברשת המתנ"סים הופתעו מהחלטתה של בירן. מנכ״ל רשת המתנסים בעפולה דניאל בן מסר: ״הופתענו לקבל את ההודעה מהעוזרים של חברת הכנסת בירן אותה כיבדנו ופנינו אליה בצורה הכי מכובדת, מתוך רצון לתת הזדמנות להציג את עמדותיה ופעילותה גם למען תושבי הצפון עפולה והפריפריה. כארגון חברתי המייצג את מגוון הקהילות והמגזרים, אנחנו מגנים החרמות מסוג זה, של אישי ציבור לגיטימיים מכל צד בקשת הפוליטית וצר לנו על ההחלטה של חברת הכנסת בירן״.

"צר לנו על ההחלטה של חברת הכנסת בירן״. מנכ"ל המרכזים הקבילתיים עפולה, דניאל בן

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל- 2024: יעמוד על 400,084 מיליון שקלים

|