חורף חם במתחם מול התבור

שופינג, חוויה מהנה, התאווררות ושבירת שגרה: רגע לפני תום השנה האזרחית, במתחם מול תבור מזמינים אתכם לחוויית בילוי וקניות – עם ידיעה שזו התקופה לגלות סולידריות ולחזק את העסקים, מותגי ה"כחול לבן" והכלכלה הישראלית. כי רק ביחד ננצח

לפני כשבע שנים נפתח מתחם "מול התבור" במושבה כפר תבור שבגליל התחתון. מאז פתיחתו ועד לימים אלה המתחם מיצב את עצמו כמרכז מוביל בכל מה שקשור לחווית בילוי, קניות, אופנה וקולינאריה.
המתחם מעניק מענה לקהלי יעד רבים, עשרות אלפי תושבים אם נהיה מדויקים יותר במשולש הערים עפולה-טבריה- נצרת. המענה הראשוני והקבוע הוא לתושבי כפר תבור, המועצה שמתפתחת וגדלה מאוד בשנים האחרונות והיישובים והכפרים הסובבים אותו. במקביל הוא מהווה נקודת עצירה אטרקטיבית עבור מטיילים ותיירים רבים שעושים את דרכם על כביש 65, לכיוון הכנרת, הגליל העליון, רמת הגולן ואזור הצפון בכלל.

חוויית קניה פסטוראלית במתחם מול תבור
חוויית קניה פסטוראלית במתחם מול תבור

כמו שכולנו יודעים, מתחמי קניות לא חסרים בישראל, אז מה מייחד את מתחם מול תבור? ראשית, המתחם נבנה באזור פסטוראלי, כשסובבים אותו מטעי שקדיות, עצי זית עתיקים, דקלים וברושים ומעבר להם, ניצב לו בגאון הר תבור, עם פסגה בגובה של מעל 500 מטרים. חנייה אגב, מצרך מבוקש במתחמים אחרים, יש ובשפע, כך שלא תצטרכו לכלות את זמנכם במטרה לאתר את ה'ספוט' המתאים, בהתאם לצורך שלכם. ויש גם את עניין המיקום המנצח והאווירה הגלילית שנוכחת ומתבטאת בחמימות, אינטימיות ושירותיות יוצאת דופן בכל בתי העסק.
בתקופה הנוכחית מתחם מול תבור, מאפשר לנו לייצר שגרה וחווית בילוי. ויש גם בונוס מחזק: תמיכה בעסקים כחול לבן ותחושת סולידריות שכל כך מחברת אותנו.

• קניות, אופנה, אוכל ומזון

אז מה תוכלו למצוא במקום? ובכן, במתחם מול התבור פועלות חנויות ובתי עסק של החברות והמותגים המובילים בישראל, בהן תוכלו להצטייד בשופינג אופנתי מעודכן, בקניות שוטפות למשרד, לבית או לטיול וסתם כי בא לכם לפנק את עצמכם.
קבלו את השמות: אאוטלט של (GUESS), תמנון, דלתא, פוקס ופוקס הום, גלי, ללין, זול סטוק, יין בעיר, שופרסל, פארם אפ, שוקיט ובנק מרכנתיל. אם אתם בכיוון של אוכל או נשנוש תמיד תוכלו לקפוץ לסלט מרענן בקפה גרג, או המבורגר פלוס צ'יפס במקדונלדס. התוכנית העתידיות של בעלי המתחם היא להרחיב כבר בקרוב את הסצנה הקולינארית עם מסעדות נוספות ובתי אוכל ייחודים ו'שווים'.
חשוב לציין שלאורך כל השנה יוצקת המחלקה השיווקית של המתחם תכנים רבים עבור המבלים, באירועים מסקרנים הנערכים במקום, סדנאות, הפנינגים בחגים ועוד, וזאת במטרה להרחיב את תנועת הקונים עבור העסקים.
ומה לגבי העתיד? התוכניות מתמקדות בעת הנוכחית בהרחבת המתחם לטובת משרדים והקמת קומפלקס של מרפאות מתמחות תחת השם "מרפאות התבור". סקרנו אתכם? מוזמנים לבקר.