זעזוע במושבה מגדל: אב רצח את רעייתו, שני ילדיו ובן השכנים

על גופם של הארבעה נמצאו סימני אלימות קשים. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע. צילום: דוברות מד"א

חשד לרצח במושבה הסמוכה לטבריה: בדירה במושבה אותרו אם, 23, ושני ילדיה בני שלוש ושנה ללא רוח חיים וכשעל גופם סימני אלימות. כמו כן נמצא ילד נוסף, 8, בנם של השכנים, אף הוא ללא רוח חיים.
החשוד ברצח הוא אב המשפחה שאותר במטע על ידי המשטרה. נסיבות המקרה אינן ברורות, כוחות משטרה גדולים בדרכם למקום.
ככל הנראה, החשודבמהלך בריחתו, פצע האב ילד נוסף בן 10 שנפגע באורח קשה. כוחות משטרה גדולים ערכו סריקות באזור לאיתור החשוד- בשנות השלושים לחייו, עד שאותר.

חלון הבית במושבה מגדל בו בוצע הרצח המזעזע
חלון הבית במושבה מגדל בו בוצע הרצח המזעזע. צילום: דוברות מד"א

מדוברות מד"א נמסר: קצת לפני השעה שלוש בצהריים נמסר למד"א מרחב ירדן על אישה ושני ילדים שנמצאו מחוסרי הכרה בדירה במושבה מגדל. חובשים ופאראמדיקים של מד"א דיווחו על צעירה כבת 20 ו- 3 ילדים כבני ארבע ו- 3 ושנה ללא רוח חיים עם סימני אלימות. צוותי מד״א קבעו את מותם במקום. ילד כבן 10 שנמצא בהכרה מטופל במצב קשה ופונה במסוק מד"א למרכז הרפואי רמב״ם בחיפה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון״.
פאראמדיק מד"א דודו פחימה ופאראמדיקית מד"א נדין ג'ובראן: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. אישה בשנות ה- 20 ו- 3 ילדים כבני 4, 3 ושנה היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות בגופם. לצערנו הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד כבן 11 שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ויציב."

 

שלושה עשורים של כאב: עיריית עפולה קיימה את הטקס השנתי לנספי הטרור ופעולות האיבה

|

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|