אישום: תושבי נצרת וג'נין חברו לגנוב רכבים ולהעבירם לשטחים

בלשים עצרו את שלושת הנאשמים ולאחר חיפוש ברכב שאיתו הגיעו, נתפסו משבש תדרים, מכשיר שיכפול מפתחות לכלי הרכב וכלי פריצה נוספים
צילום: דוברות המשטרה

חקירה שהתנהלה בשבועות האחרונים ביחידה המרכזית של מג"ב צפון בעקבות אירועי גניבות רכבים בצפון הארץ, הובילה את בלשי מג"ב לפעילות למעצר של חברי החולייה. לפני כחודש, בשעות הצהריים, חברו נאשם תושב נצרת ושני נאשמים תושבי ג'נין, במטרה לגנוב רכבים ולהעבירם לשטחים.
בלשי משמר הגבול נערכו לביצוע מעצרם של הנאשמים באזור העיר חיפה לאחר שזוהו מנסים לגנוב רכבים באמצעות מכשיר לשכפול מפתחות חכמים. הבלשים עצרו את שלושת הנאשמים ולאחר חיפוש ברכב שאיתו הגיעו, נתפסו משבש תדרים, מכשיר שיכפול מפתחות לכלי הרכב וכלי פריצה נוספים.
השבוע, לאחר שנחקרו ביחידה המרכזית של מג"ב בצפון, הוגשו נגד הנאשמים כתבי אישום בגינן של 7 עבירות בהן נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ברכב ללא ביטוח, הסעת רכב תושב זר השוהה שלא כדין, כניסה או ישיבה שלא כדין, קשירת קשר לעשות פשע, זיוף סימני זיהוי של רכב בצוותא, פריצה לרכב בצוותא וגניבת רכב בצוותא. בנוסף לכך הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים של הנאשמים וזאת באמצעות שלוחת תביעות נצרת של משטרת ישראל.
מדוברות מג"ב נמסר: "משמר הגבול על כלל יחידותיו ימשיך לפעול במסגרת המבצע החיילי אותו מוביל מפקד מג״ב ניצב בריק יצחק מתחילת המלחמה בעבירות של שהייה בלתי חוקית והבאתם לדין של חשודים המסייעים בידם וזאת תוך הפעלת היחידות המודיעיניות, המבצעיות והמיוחדות של החיל בכלל גזרות המדינה וכלה בתוואי התפר של שטחי יהודה ושומרון זאת בכדי לשמור על בטחונם ורכושם של אזרחי המדינה".