השבוע בעפולה: לחיצת היד שממיסה לבבות

רבי אליעזר צבי שליט"א, בנו בכורו של האדמו"ר מקאלוב מארה"ב מגיע לעפולה ויקבל קהל במרבית שעות היום. הצדיק יודע לחדור לנבכי הנפש, ומגלה לכל אחד את יכולותיו האישיות. הוא אינו קוסם, הוא פשוט בונה כלי בנפש היהודי, ועל ידי כך יש מקום לברכות לחול. נא לא להביא כסף

"הברכות שמכניסות אור לחיים": הצדיק רבי אליעזר צבי, בנו בכורו של כ"ק האדמו"ר מקאלוב שליט"א, יגיע בשבוע הבא לעפולה לקבלת קהל אישית, לעצה ולברכה בענייני פרנסה, חינוך, בריאות, שלום בית ועוד.
הרב יקבל ביום ראשון בבית הכנסת קול יעקב ברחוב הולנד 16 בעפולה וביום שני בבית הכנסת היכל השבעה ברחוב האלה, צמוד לבית הכנסת מעלות ניסים. הכניסה לגברים ונשים.
כ"ק הרב הצדיק, בנו של האדמו"ר מקאלוב שליט"א ממשיך בשליחת אביו האדמו"ר שליט"א את שושלת הקודש של כמאתיים ושלושים שנה מאבותיהם הצדיקים מנהיגי עדות החסידים בהונגריה- רומניה. כאשר האב כ"ק, האדמו"ר שליט"א הגיע מאירופה אחרי השואה ביחד עם הוריו לניו יורק, והסבא הקדוש ניהל את עדת תלמידיו וחסידיו עד פטירתו, בשנת תשל"ח, ואז הוכתר לממלא מקומו כרבם ומאורם של חסידות קאלוב.
רוח ד' אשר נחה על כ"ק האדמו"ר שליט"א ניכרה על פניו לצדיקים גדולי עולם, עוד בהיותו עלם צעיר. כאשר הגיע לראשונה לארה"ק, נסע לנתיבות להתברך מהצדיק הבאבא סאלי זי"ע. כאשר נכנס אל הקודש פנימה קיבלו הבאבא הסאלי זי"ע בהתייחסות מיוחדת שהייתה שמורה אצלו לאנשים מיוחדים. כיבדו אותו וחיבבו אותו עד מאוד וציווה לערוך סעודה לכבודו ושהו יחדיו שעה ארוכה.
כ"ק האדמו"ר חסך מזמנו היקר ועזב תלמידיו ועדת חסידיו ונדד ברחבי העולם להגיע לכל קהילה יהודית, מזה 40 שנה בלי הפסק, ובמשך השנים ביקר ב-70 מדינות ברחבי העולם ובמאות בתי ספר, והכל כדי לחזק, לעודד, לברך, לייעץ, לגברים ונשים, בחורים ובחורות מכל העדות והחוגים ומכל הגילים, ולעודדם ולברכם מעומק הלב.
אלפים שהגיעו לכ"ק אדמו"ר לאחר שיחה אישית קצרה, יצאו משם מלאים בשמחה, בתקווה ופתרון לבעיותיהם, כאשר האדמו"ר לוחץ את ידיהם בלחיצה כזו שממיסה לבבות ומראה להם את הכוחות הטמונים בהם והפוטנציאל שלהם בחיים, כדי לתת להם, כוחות נפש להצליח במסע החיים.

• והכול ללא קבלת כל תמורה

גישה מיוחדת ישנה לאדמו"ר בענייני חינוך הילדים. במבט קצר אחד הוא חודר לנבכי הנפש של ילדים וצעירים. בהרבה מקומות בעולם, יש אנשים צעירים שיכולים להעיד שהברכה, העצה וההדרכה של האדמו"ר העמידו אותם על הרגליים. ממש הצילו אותם לכל החיים.

מצטרפת אשת הצדיק הרבנית מקאלוב תליט"א בת כ"ק האדמו"ר מירושלים, שבאה לברך ולחזק, לייעץ ולעודד את בנות ישראל היקרות אלפי אנשים שזכו לברכתה, זכו לישועה וניסים, גלויים בכל התחומים, הן במציאת בן זוג, בן בפרנסה, ועצה להגשמה עצמית, כל מי שיוצאת ממפגש עם הרבנית מוארת בכוחות מחודשים לכל מהלך החיים.

• עדויות מופלאות על ניסים שקרו מכח ברכות האדמו"ר שליט"א

ראובן מספר: "עמדתי לפני רכישת דירה, ראשי ורובי היו נתונים בעניין, הדירה מאוד דיברה אליי, התאימה לצרכיי, וליכולתיי הכספיות, הגעתי כמעט לשלב הסופי בתהליך, אך אז שעמדתי בפני חתימת החוזה משכו המוכרים את ידם, העסקה התבטלה והייתי בצער רב. באותם ימים, חבר גילה את אוזני שהאדמו"ר נמצא כאן בקרבתנו, החשתי את צעדיי אל כבוד קדושתו והמתנתי יחד עם מאות אנשים. כעבור שלוש שעות זכיתי להתקבל, האדמו"ר בירך אותי בחום והורה לי להתחזק בכמה נושאים, כמה שעות לאחר מכן, רטט הפלאפון שבכיסי, המתווך היה על הקו, שמע, הוא אמר לי, המוכרים מעוניינים לחדש את המכירה, תשכח מהכל כאילו לא היה, הדירה שרצית שלך!".
סיפור מהביקור האחרון של האדמו"ר באילת: אישה שהגיעה לאדמו"ר לאחר למעלה מ-20 שנה, שלא היה לה ילדים, פחות משנה לאחר הברכה התקשרה לבשר שב"ה נפקדה בשלישיה! זה סיפור אחד מתוך אלפים שזכו לישועות וניסים גלויים.
הצדיק בונה כלי לנפש היהודי כדי שהשפע והטובה ייזרמו אליו ויוסיפו לו המון בריאות, פרנסה, הצלחה ושמחת חיים. הארת פניו החמימות שהוא מקרין, פשוט פותחים לבבות ומפיחים תקווה לעתיד טוב יותר.