הפרויקט המרגש של דני וואסה

דני וואסה מעפולה, נכה מלידה, כותב מוזיקה כבר שנים רבות אבל רק בשנתיים האחרונות העז לצאת למסע משותף של יצירה עם קבוצת בני נוער שבסיומו יצא לאוויר השבוע וידאו קליפ לשירו "עכשיו לשמוח"

לפני שלוש שנים שירתה אסיף שער ממצפה אילן במסגרת שירות לאומי בבית החולים אלי"ן שם פגשה את דני וואסה, מוזיקאי וכותב שירים בן 31 מעפולה שמתגורר שם מגיל 14 לאחר שהזדקק להנשמה כרונית קבועה. ההיכרות הובילה למסע מוזיקלי משותף ומרגש שהחל לפני שנתיים והסתיים עם הפקת וידאו קליפ עם בני נוער מהיישוב שבו היא מתגוררת.
סיפורו של וואסה הוא סיפור מרגש של ניצחון הרוח. הוא נולד לאחר לידה שהסתבכה ובמשך שלוש דקות לא הגיעה חמצן למוחו. לאורך כל ילדותו הוא נאבק שבשיאו ניתוח חירום שבסופו לא הרבה האמינו שיוכל לזוז או לדבר. אבל וואסה נלחם, עשה טיפולים קשים קשים לאורך כל ילדותו ונעוריו ובזכות כוח הרצון, המוזיקה ובורא עולם, לדבריו, הוא כיום מדבר ומצליח להזיז את ידיו.
לפני כשנתיים חזר להתגורר בעפולה לצד משפחתו והמשיך לעסוק במה שהוא אוהב הכי הרבה- מוזיקה. ההיכרות של וואסה ושער הובילה למפגש עם מספר בני נוער מהיישוב שלה אליאור וייספיש, איתן נאה, שריאל סון, מעיין מלקו והאחים שער במהלכו סיפר על עצמו ולאחר שבנו אמון הדדי יצאו למסע משותף במסגרתו בחרו את אחד משיריו של וואסה "עכשיו לשמוח", ויחד הלחינו, עיבדו, הפיקו, ואף צילמו יחד וידאו קליפ ראשון ומרגש שעלה השבוע ליוטיוב הודות לאנשי מקצוע וגופים רבים שתרמו מזמנם ומרצם להגשמת חלומו של וואסה להוציא את שיריו לאור ולסמן וי נוסף במסע המרגש של וואסה.