הסטנדאפיסט אודי כגן נרתם למען נפגעות ונפגעי תקיפה מינית בצפון

אודי כגן נרתם לערב למען נפגעות ונפגעי תקיפה מינית בצפון

כ-4,900 פניות התקבלו בקו התמיכה של מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית בשנת 2017. ביום שישי הבא יתקיים באודיטוריום חיפה אירוע ההתרמה השנתי בהנחיית טלי מורנו, אשר שיאו במופע סטנד אפ של אודי כגן (ארץ נהדרת). הכנסות המופע ישמשו לליווי ותמיכה בנפגעות ונפגעי אלימות מינית ומשפחותיהם.
קמפיין #MeToo שהציף את הרשתות החברתיות והתקשורת בסוף שנת 2017 הביא עמו עליה במספר הפניות למרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית.
בעמותה מדווחים כי במהלך הקמפיין היה גידול של 100% במספר הפניות לקבלת תמיכה. עו"ס עו"ד שני אלוני, מנהלת העמותה מסבירה כי הנתון לא בהכרח מצביע על גידול במספר הפגיעות המיניות: "רוב הפניות שהגיעו אלינו התקבלו מנשים וגברים שנפגעו לפני שנים רבות, אבל החשיפה של הסיפורים בתקשורת הציפה את הטראומה האישית שלהם. הלגיטימציה שקיבל הנושא בתקשורת פתחה הרבה סיפורים אישיים מכל המגזרים באזור שלנו. היתה תחושת הצפה אבל גם הקלה גדולה של הרבה נשים שהרגישו שסוף סוף הן מרגישות בנוח לדבר על סוד שהן נושאות איתן שנים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מידי שנה מקיימים במרכז הסיוע אירוע מרכזי שנועד לגייס תרומות שיתמכו בפעילות שנעשית למען תושבות ותושבי הצפון. השנה יתקיים האירוע ביום שישי 02/03/18, באודיטוריום חיפה. לערב התגייסו הסטנדאפיסט אודי כגן, מגישת חדשות ערוץ 10 טלי מורנו, אשר תנחה את הערב ועיריית חיפה, אשר תרמה את האולם. כל הכנסות המופע יועברו כתרומה למרכז הסיוע, שפועל מזה 39 שנה בצפון.
המרכז מפעיל פרויקטים רבים עבור הקהילה. בין היתר, מופעל קו טלפוני לתמיכה נפשית 24 שעות ביממה ותמיכה באפליקצייתWhatsApp, המיועדת למי שמתקשה לפנות לעזרה בעל פה. העמותה מלווה להגשת תלונה במשטרה, לפגישות בבתי משפט ואף לבדיקות בבית החולים הקשורות לתקיפה המינית. כל שירותי הסיוע של המרכז ניתנים בחינם. במקביל לפעילות התמיכה מפעיל המרכז מערך חינוכי לבני נוער למניעת אלימות מינית ואיתור נערות ונערים נפגעי אלימות.

המופע יתקיים ביום שישי- 02.03.18, בשעה 19:30, באודיטוריום חיפה. מחיר כרטיס: 150/250 שקלים.
הכנסות מהמופע קודש לפעילות מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית בחיפה והצפון.

 

 

 

 

 

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|