המוסד לביטוח לאומי חגג בר מצווה ליתומים מעפולה

כ-50 בנים ובנות שהגיעו לגיל מצוות השתתפו במגה בר-מצווה בהשתתפות בני משפחתם שארגן עבורם כמדי שנה כבר למעלה מעשור המוסד לביטוח לאומי

מרגש עד דמעות: המוסד לביטוח לאומי מקיים אירועים רבים לטובת ולמען הקהילה לאורך השנה אך עושה רושם שהאירוע שארגן אגף השיקום של המוסד לאחרונה הוא אחד המרגשים ביותר שמקיים המוסד. כ-50 בנים ובנות שחוו טרגדיה משפחתית ואיבדו את אחד מהוריהם והגיעו השנה לגיל מצוות הוזמנו על ידי אגף השיקום יחד עם בני משפחתם לחגוג את בר או בת המצווה יחד ביום מרגש שכולו כיף. היום הגדוש החל במושב ניר עציון, שם התקבלו בני ובנות המצווה לקול שופר, תופים ותשואות המשתתפים בבית הכנסת. רב הקהילה בירך אותם והסביר על משמעות בר המצווה וגיל ההתבגרות. משם המשיכו הילדים והמשפחות לבית אורן שם התכבדו בארוחת בוקר וברכת מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, מאיר שפיגלר שהגיע להשתתף בשמחת הילדים יחד עם מכובדים נוספים מההנהלה הראשית.
לאחר מכן נהנו הילדים והוריהם מחוויות שונות כגון רכיבה על סוסים, קליעה בחץ וקשת, פעילות odt ונסיעה אתגרית על "טום-קאר". לאחר ארוחת צהריים עשירה נהנו ממסע מוסיקלי של מעגל מתופפים וכלי מוסיקה מהעולם. בסוף האירוע חולקו מתנות למשתתפים. לילה מקוב, מנהלת הסניף האזורי של הביטוח הלאומי בעפולה סיכמה את החוויה ואמרה: "היה יום מרגש מאוד. לצד החוויות המשותפות של הילדים והוריהם ישנה חשיבות רבה בתרומה ובשותפות שמטפחים הסניפים השונים של המוסד לביטוח לאומי עם הקהילה. יישר כוח לכל העושים במלאכה".