הטיטולים של "האגיס" בדרך לגלבוע

חברת קימברלי קלארק שעומדת מאחורי המותגים האגיס, קלינקס, קוטקס, לילי וניקול ״עלתה על הקרקע״ באזור התעשייה מבואות הגלבוע, עם כוונה מהותית להקים אתר עוגן תעשייתי. צילום: מוא"ז הגלבוע

בנוכחות מכובדת של הנהלת חברת קימברלי קלארק בישראל, והנהלת מוא"ז הגלבוע צוין אתמול אירוע מרשים של עליה על הקרקע, והצהרת כוונות מהותית להקמת אתר תעשייתי משולב באזור הצפון, העומד להיות אתר עוגן של אזור התעשייה המתפתח "מבואות הגלבוע" (סמוך לחבר).
קימברלי-קלארק (NYSE: KMB) ומותגיה המפורסמים בעולם כולו ממלאים תפקיד חשוב בחייהם של בני אדם ביותר מ-175 מדינות.
מדי יום, כמעט רבע מאוכלוסיית העולם נותנת את אמונה במותגים של קימברלי-קלארק ובפתרונות שהם מספקים לשיפור הבריאות, ההיגיינה ואיכות החיים. עם מותגים כגון האגיס, קלינקס, סקוט,  פול-אפס, קוטקס ודיפנד, קימברלי-קלארק מחזיקה בנתח השוק הראשון או השני בגודלו ב-80 מדינות. בנוסף למותגים בינלאומיים מובילים, קימברלי-קלארק ישראל מספקת מותגים מקומיים, בהם לילי, ניקול, מולט, שקמה וטיטולים.
עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע, אמר באירוע כי "אתר זה עומד להוות אתר עוגן משמעותי באזור התעשייה המתפתח סמוך לחבר, ובסוף פיתוחו נזכה בגלבוע לתמהיל איכותי ביותר של תעסוקה. הדבר מקבל משמעות מיוחדת בגלבוע, על רקע הצמיחה הדמוגרפית והתפתחותם של היישובים".
לצורך הקמת האתר החדש הקצתה המועצה לחברת קימברלי קלארק שטח נרחב של 64 דונם בגלבוע, שהוא בעל פוטנציאל התרחבות של 90 דונם (המפעל הגדול ביותר באזור התעשייה).