הזכייה של פלוט: התוצאות הסופיות נחשפות

11,069 מתושבי העיר, 62 אחוזים, בחרו ברונן פלוט. למועמד השני למרוץ לראשות העיר, נתנאל טויטו, נספרו 6,660 קולות שהם 38 אחוזים. אחוז ההצבעה הסופי הוא נמוך יחסית ועומד על 44 אחוזים. פלוט ביום שאחרי: "אני מתחייב להיות ראש העיר של כולם"

בבחירות המיוחדות לראשות העיר נצרת עלית שהתקיימו אתמול, זכה רונן פלוט ב62% מהקולות הכשרים ונבחר לתפקיד ראש עיריית נצרת עלית. מניתוח התוצאות הסופיות עולה כי 11,069 תושבים נתנו את קולים לפלוט. מדובר ב-62 אחוזים מהקולות שנספרו. למועמד השני למרוץ לראשות העיר, נתנאל טויטו, נספרו 6,660 קולות שהם 38 אחוזים. אחוז ההצבעה הסופי הוא נמוך יחסית ועומד על 44 אחוזים.

פלוט חוגג את הניצחון עם עם תומכיו
פלוט חוגג את הניצחון עם תומכיו

במהלך הלילה חגגו פעיליו של פלוט עד הנץ השחר. פלוט עצמו קיבל ברכות מכל עבר ובין היתר משרים בכירים, חברי כנסת ועוד.
פלוט אמר זמן קצר לאחר בחירתו לאחר בחירתו: "חברים, עשינו את זה! אחרי אין ספור מפגשים, שיחות, חוגי בית ובעיקר המון עבודה קשה – ניצחנו את הבחירות. תושבי העיר היו צריכים לבחור בין המשך המצב הקיים לבין יציאה לדרך חדשה, וההכרעה שלהם היא ברורה וחד-משמעית. אני מודה מקרב לב לבני משפחתי, ובעיקר לכל אחת ואחד מכם, הפעילים והמתנדבים הרבים, שיצאו איתנו למסע הזה בשבועות האחרונים. הניצחון הזה הוא שלכם. אני רוצה גם להודות לכל תושבי העיר על הזכות שניתנה לי להוביל אתכם בשנים הבאות. אני מתחייב להיות ראש העיר של כולם, ולעבוד קשה כדי להיות ראוי לאמון שלכם.

מחנה רונן פלוט חוגג את הינצחון באוהל במלון פלזה
מחנה רונן פלוט חוגג את הניצחון באוהל במלון פלזה

ממחר בבוקר אנחנו משאירים את הפוליטיקה מאחור, משלבים ידיים, ויוצאים יחד לדרך חדשה. מבחינתי זו הגשמה של חלום. אני מושיט יד לכולם, ולא רוצה אופוזיציה, וכולי תקווה שכולנו נעבוד יחד כצוות גדול. אני מזמין את נתנאל טויטו להצטרף אליי ולעבוד יחד. כל מה שהיה היה. לקחתי סיכון גדול בעזיבת הכנסת ואני מאוד שמח שכל חברי הכנסת חיזקו והתקשרו לתמוך בי. אני רוצה נצרת עלית פורחת ומתפתחת ואת זה אעשה מיד לאחר הבחירות״.

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

עפולה: יום עיון בנושא זהירות בדרכים בעקבות התאונות הטראגיות

|