השמפניות נפתחות: רונן פלוט הוא ראש עיריית נצרת עלית

פלוט זכה לאמון התושבים בקלפיות כשגבר על נתנאל טויטו

בתום פתיחת מרבית הקלפיות בבחירות בנצרת עלית התברר כי רונן פלוט יהיה ראש העיר הנכנס של נצרת עלית. פלוט גבר על המתמודד הצעיר נתנאל טויטו בהפרש מרשים. לאחר בחירתו ייצטרך פלוט להתמודד עם אתגרים לא פשוטים ומורכבים בתפקיד.

צהלות השמחה של פעילי רונן פלוט עם היוודע התוצאות
צהלות השמחה של פעילי רונן פלוט עם היוודע התוצאות

פלוט צפוי לחגוג עם פעיליו לאחר חצות באוהל חגיגות מיוחד שהוקם במלון פלאזה בעיר, המלון בו חגג שמעון גפסו את בחירתו בבחירות הקודמות.
טויטו מצידו יצא לפעילים והודה להם על התמיכה להם זכה מצידם לכל אורך הקמפיין.

נתנאל טויטו מודה לפעיליו לאחר ההפסד
נתנאל טויטו מודה לפעיליו לאחר ההפסד

פלוט אמר לאחר בחירתו: ״זו הגשמה של חלום, ממחר מתחילים לעבוד קשה בכדי לעמוד במה שהבטחתי לציבור. אני מודה לכל הפעילים שתמכו בי וסייעו לבחירתי. אני מושיט יד לכולם, ולא רוצה אופוזיציה, שכולנו נעבוד יחד כצוות גדול. אני מזמין את נתנאל להצטרף אליי ולעבוד יחד. כל מה שהיה שהיה. הרבה שנים רציתי להיות ראש עיר. לקחתי סיכון גדול בעזיבת הכנסת ואני מאוד שמח שכל חברי הכנסת חיזקו והתקשרו לתמוך בי. אני רוצה נצרת עלית פורחת ומתפתחת ואת זה אעשה מיד לאחר הבחירות״.
נתנאל טויטו: ״אני מברך את רונן על בחירתו. בסופו של דבר טובת העיר לנגד עיננו. ברגע שנותנים לי מרחב פעולה אעשה הכול למען העיר. ברמה האישית התחושות מעורבות. מצד אחד גאווה על הסיום ומצד שני אכזבה כי רצינו תוצאות טובות יותר״.

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

"עלינו על פיר של מנהרה שהתפוצץ. עפתי לצד השני של החדר"

|