האח הגדול רואה ועכשיו גם שומע: מערכות כריזה נוספו למצלמות בעפולה

לאחרונה, כאמור, הוסיפה עיריית עפולה כלי יעיל נוסף בדמות מערכות כריזה במוקדים שונים ובפארקים מרכזיים

למעלה מ-50 מצלמות מפוזרות ב-16 מוקדים שונים ברחבי העיר עפולה. לאחרונה הוסיפה הרשות המקומית גם מערכות כריזה חדשות למזעור מקרי אלימות, פשע וונדליזם.
עד כה היו אלה המצלמות ששימשו ככלי היחידי שהתריע למוקד העירוני על כל פעילות חריגה ואפשרה למוקדנים להזניק למקום, על פי הצורך, ניידות סיור, פיקוח ואבטחה עירוניים.
לאחרונה, כאמור, הוסיפה עיריית עפולה כלי יעיל נוסף בדמות מערכות כריזה במוקדים שונים ובפארקים מרכזיים. המערכות מאפשרות למוקד לזהות פעילות חריגה באותו מקום המהווה הפרעה לציבור, והמוקדנים יכולים לפנות בזמן אמת לבצע פעילות מניעה באמצעות מערכת שמע איכותית דרכה הם מדברים לשוהים בגן הציבורי להתריע, להעביר הנחיות התנהגות ואף לשלוח למקום ניידת על פי הצורך וכל זאת באמצעות שיח מכבד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עד כה הוצבו שלוש מערכות שכאלה בשלושה מוקדים שונים כיכר העצמאות ושדרת הדקלים, גן שלי דדון וגן השעשועים בנוף יזרעאל. בימים אלה רכשה העירייה שש מערכות נוספות בעלות של כ-60 אלף שקלים ואלה יוצבו בשישה מוקדים נוספים ובסך הכל יפעלו תשעה מוקדים ברחבי העיר. המצלמות ומערכות הכריזה מהוות חלק עיקרי ממערך האבטחה של עיריית עפולה הכולל גם את השיטור העירוני, אגף הפיקוח, מוקד 106, היחידה לביטחון קהילתי וסיירת ההורים המשתפים כולם פעולה במטרה להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר.
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ: "הרשות המקומית משקיעה משאבים ומאמצים רבים בפיתוח ושמירה על מתחמי תרבות, בילוי ופנאי וכדי לשמור על ביטחון התושבים והמבלים הותקנו במוקדים רבים גם מערכות הגנה ואבטחה על מנת להגביר את תחושת הביטחון ולמזער את תופעות הוונדליזם".

 

"תמונת ניצחון" מהעמק

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|