דני אסולין: "אחרי ניבולי הפה, לא רוצה שום קשר עם גלבוע"

אחרי המתקפה החריפה של סבח דניאל ("ההנהלה שלהם חולה בראש"), יו"ר הפועל עפולה דני אסולין לא נותר חייב: "אחרי ההתבטאויות המבישות לא יקבלו שום מגרש מאיתנו. ציפיתי מאוהד אפרים לגנות את הדברים החמורים שסבח אמר"

בעקבות הכתבה ב"עמקניוז": גם במהלך השבוע האחרון היחסים בין אסי גלבוע להפועל עפולה המשיכו להיות מתוחים, וזאת על רקע סירובם של אנשי הפועל עפולה לאפשר לאסי גלבוע לארח משחק ליגה באצטדיון העירוני בעפולה.
חשוב לציין כי לאחר שפרצה המהומה הגדולה יו"ר הפועל עפולה דני אסולין עשה מאמצים גדולים בכדי ליישר את ההדורים ואף נתן הסכמה עקרונית שאסי גלבוע תארח את משחק הליגה האחרון שלה מול חדרה בעפולה. אבל אז אסולין נחשף לכתבה שהתפרסמה בסופ"ש שעבר במדור הספורט של "עמקניוז", בו חבר הנהלת אסי גלבוע סבח דניאל השתלח באנשי עפולה בחריפות וטען, בין היתר, כי "לא הדשא בעפולה חולה אלא ההנהלה שלהם חולה בראש"-וזה הוציא את יו"ר הפועל עפולה משלוותו.

"נלחמתי בשבילם והתכוונתי לתת להם את המגרש לקראת המשחק שלהם מול חדרה, אבל אחרי הדברים הקשים של סבח דניאל נתתי הוראה חד משמעית שלא יקבלו שום מגרש", אמר בזעם אסולין, "אנחנו חולים בראש? עם האנשים האלה אני לא מתעסק יותר. יש גבול לחוצפה ולניבולי הפה. יש לי ילדים ומשפחה ולבוא להשמיץ את שמי זו חציית גבולות. יותר אני לא רוצה שום קשר עם גלבוע ושום שיתוף פעולה. ציפיתי מיו"ר המועדון אוהד אפרים לגנות את הדברים הקשים".

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: