בגלבוע זועמים על הפועל עפולה: "ההתנהלות שלהם בושה וחרפה"

במשך כל השבועיים האחרונים הפועל עפולה התאמנה במגרש בתענכים בגלל שזרוע, אבל ברגע שבאסי גלבוע ביקשו לארח את המשחק הביתי שלהם בליגה מול עירוני טבריה במגרש בעפולה הם נתקלו בסירוב, דבר שהתקבל בזעם אצל אנשי גלבוע. מה יש לאנשי עפולה לומר?

התגעגעתם למתיחות בין עפולה לגלבוע? הנה זה שוב קורה. לאורך כל השבועיים האחרונים הפועל עפולה התאמנה במגרש בתענכים בגלל הזרוע באצטדיון העירוני, כשבמקביל הובטח לאנשי הגלבוע מראש כי ברגע שבתענכים יעשו שזרוע הם יקבלו בתמורה את האפשרות לארח משחק ליגה בעפולה. ואכן בגלבוע ביקשו ביממה האחרונה לארח את המשחק הביתי מול טבריה בעפולה ביום שישי, אולם למרבה ההפתעה הם נתקלו בסירוב מוחץ, דבר שהתקבל בכעס רב אצל אנשי הגלבוע.
"גם תומר רחמים, גם דני אסולין וגם אייל לחמן הבטיחו לנו את המגרש ועכשיו כולם התקפלו. אין להם מילה ואין להם כבוד. גם לפני שנתיים עשו לנו בדיוק אותו דבר. פתאום שולחים לי את עודד פרל לדבר איתי בטלפון ומספרים שלי שהדשא חולה. בושה וחרפה. אין להם כבוד. הם לא ידרכו יותר אצלנו בגלבוע", כך רתח מזעם חבר ההנהלה סבח דניאל.

המגרש במרכז יעל. הפועל עפולה השתמשה בו לאימוניה בעקבות השיזרוע במגרשה הביתי
המגרש במרכז יעל. הפועל עפולה השתמשה בו לאימוניה בעקבות השיזרוע במגרשה הביתי

ההחלטה שלא לאפשר לגלבוע לשחק בעפולה באה מכיוונו של מנהל האצטדיון העירוני עמית אשכנזי, שידוע כאיש קפדן מאוד בכל הנוגע למגרש. בתגובה לטענות אנשי גלבוע אמר אשכנזי: "אני לא יודע מי הבטיח להם ועל סמך מה. אני מאוד מכבד ומעריך את אנשי הגלבוע, אבל כרגע יש בעיה לאפשר להם לשחק פה.
אני פועל לפי הספר ולא סוטה מהדרך בשום צורה. במצב הנוכחי קיום של שני משחקים בשבוע יפגע באיכות הדשא ואני לא מוכן לכך. בכל סיטואציה או תקופה אחרת, הייתי יותר משמח לאפשר להם לשחק כאן. אני מבין את הכעס שלהם וצר לי על הסיטואציה הלא נעימה שנוצרה".

חשוב לציין כי עיריית עפולה מגבה באופן מלא את החלטתו של מנהל האצטדיון, אך עם זאת לא ברור מדוע הנהלת עפולה מבטיחה הבטחות שאינה יכולה לעמוד בהן.