סבח דניאל: "הדשא בעפולה לא חולה אלא ההנהלה שלהם חולה בראש"

חבר הנהלת אסי גלבוע סבח דניאל מתקשה להירגע וממשיך לתקוף את הנהלת עפולה לאחר שלא אפשרו לקבוצתו לארח משחק באצטדיון העירוני: "פשוט בושה, אין להם מילה". עמית אשכנזי בתגובה: "צר לי על הסיטואציה שנוצרה. במצב הנוכחי קיום של שני משחקים בשבוע יגרום נזק לדשא"

גם לאחר שיו"ר הפועל עפולה דני אסולין ויו"ר אסי גלבוע שוחחו השבוע בטלפון בניסיון להרגיע את הרוחות, נדמה כי חבר ההנהלה הוותיק של אסי גלבוע, סבח דניאל, עדיין מתקשה להירגע ובראיון ל'עמקניוז' הוא ממשיך לתקוף את אנשי עפולה בחריפות.

כזכור, לאורך כל השבועיים האחרונים הפועל עפולה התאמנה במגרש בתענכים בגלל השזרוע באצטדיון העירוני. במקביל ראשי הפועל עפולה הבטיחו לאנשי גלבוע כי ברגע שהמגרש בתענכים יעבור שזרוע אז הם יוכלו בתמורה להשתמש במגרש בעפולה. בגלבוע נטו להאמין להבטחות של אנשי עפולה ובתחילת השבוע, לאחר שהמגרש בתענכים עבר שזרוע, הם פנו בבקשה לארח את המשחק הביתי מול טבריה באצטדיון בבירת העמק. אלא שבאופן די מפתיע, הם נתקלו בסירוב מוחץ, דבר שגרר הרבה כעס ועצבים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"תומר רחמים, דני אסולין ואפילו אייל לחמן הבטיחו לנו את המגרש ועכשיו כולם התקפלו", אמר השבוע בזעם חבר ההנהלה סבח דניאל, "אין להם מילה. עשו קטע מסריח. גם לפני שנתיים הם עשו לנו בדיוק אותו דבר. מספרים לי בטלפון שהדשא חולה. הדשא לא חולה אלא ההנהלה שלהם חולה בראש".

ההחלטה שלא לאפשר לאסי גלבוע לארח את טבריה בעפולה באה מכיוונו של מנהל האצטדיון העירוני עמית אשכנזי, שידוע כאיש קפדן מאוד, כזה שפועל לפי הספר מבלי לסטות מילימטר ימינה או שמאלה. "אני לא יודע מי הבטיח להם ועל סמך מה. אני לא עודכנתי בכלל. אני מאוד מכבד ומעריך את אנשי גלבוע שאפשרו לעפולה להתאמן אצלם. אבל אני פועל על פי התוכנית וכרגע יש בעיה לאפשר להם לשחק פה. במצב הנוכחי קיום של שני משחקים בשבוע עלול לגרום לנזק בדשא. אין לי שום דבר נגד גלבוע. רק בשבוע שעבר הם שיחקו אצלנו בסינטטי. להיפך, אני בעד הדדיות. פשוט אני לא ידעתי על המשחק הזה ולי יש תוכניות המשך. כרגע המגרש לא מוכן להעמיס עליו שני משחקים בשבוע. הם מוזמנים בעתיד לבקש מתי שצריך ואנחנו נעמוד לרשותם".