דגל היופי לנוף הגליל

וף הגליל קטפה בשנים האחרונות חמישה כוכבי יופי – הציון הגבוה בתחרות של המועצה לישראל יפה – אולם השנה, לראשונה מזה עשורים, העיר הוכרזה גם כזוכה בדגל היופי וזאת לאחר שגברה על רשויות רבות, שהתמודדו אף הן על התואר הנכסף

העיר נוף הגליל זכתה בדגל היופי, הדירו הגבוה ביותר של המועצה לישראל יפה 2023 בתחום טיפוח וניקיון העיר. הדגל הוענק לעירייה בטקס חגיגי שהתקיים במשרדי המועצה לישראל יפה, במעמד שר הפנים משה ארבל. דגל היופי הוענק לעיר כאות הערכה להשקעה האדירה של העירייה בטיפוח הסביבה העירונית, הניקיון וחזות העיר.
נוף הגליל קטפה בשנים האחרונות חמישה כוכבי יופי – הציון הגבוה בתחרות אולם השנה, לראשונה מזה עשורים, העיר הוכרזה גם כזוכה בדגל היופי וזאת לאחר שגברה על רשויות רבות, שהתמודדו אף הן על התואר הנכסף. התחרות נערכת מדי שנה על ידי המועצה לישראל יפה בחסות משרד הפנים ובשיתוף מרכז השלטון המקומי.
צוות שופטים מורכב מאנשי מקצועי ואישי ציבור, שבתהליך הענקת הניקוד הגיעו לעיר ובחנו בעצמם את רמת הטיפוח וההשקעה בחזות העיר, איכות הסביבה ותחזוקת מתקנים עירוניים. נוף הגליל זכתה בשנים האחרונות בניקוד הגבוה בתחרות – חמישה כוכבי יופי השנה כאמור העיר הוכרזה גם כזוכה בדגל היופי, תואר המוענק לרשויות המצטיינות לאורך שנים בשמירה על חזות עיר נקייה ומטופחת. במסגרת הפרויקטים המרכזיים שביצעו בשנה האחרונה בנוף הגליל זכו להתרשמות רבה של חבר השופטים: שדרוג הגנים הציבוריים, החלפת המתקנים, הוספת הצללות ומתקני כושר, שילוב אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים ועוד. התואר הנכסף ניתן לעיר לא רק בזכות טיפוח, ניקיון ושיפור חזות העיר אלא הושם דגש גם על אמצעים לשירות הציבור, נגישות והשקעה באיכות הסביבה. לבקשת השופטים, נעשו סיורים בשכונות הוותיקות של העיר ובאזורים המרוחקים מצירי תנועה ראשיים ומרכז העיר.
השופטים התרשמו משדרוג מוסדות ציבור והעניקו ציון גבוה גם לחידוש תשתיות הכבישים, הצטיידות בפחי אשפה חדשים, הנגשת תחנות אוטובוס ועוד.
מנהל אגף חזות העיר, יניב חרוש, מסר בתגובה: "קיבלנו בגאווה את זכיית העיר בדגל היופי על ידי המועצה לישראל יפה בזכות ההשקעה העירונית האדירה בניקיון, בחזות עיר מטופחת, בהנגשה ובשדרוג איכות החיים של תושבי נוף הגליל". מעיריית נוף הגליל נמסר: "עיר היא כמו בית. ההשקעה בטיפוח החזות החיצונית של העיר היא השקעה בריהוט ובעיצוב הבית כך שיהיה נעים וכיף לחיות בו. עיר נקייה וטופחת משרה אווירה טובה, מסבירת פנים ודוחה אלימות. הזכייה מהווה תמורה למשאבים הרבים שמשקיעה העירייה וזו ללא ספק תעודת כבוד לעובדי אגף שפ"ע שעושים את עבודתם במסירות כל השנה".

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|