גם מרכזי המיחזור מתחדשים בנוף הגליל

המשרד להגנת הסביבה בראשות השרה עידית סילמן אישר 200 אלף שקלים לחידוש ושדרוג מתקני מחזור בנוף הגליל. צילום: המשרד להגנת הסביבה/ דוברות העירייה

נוף הגליל נכללת ברשימת 43 הרשויות ברחבי הארץ שייהנו מהפעימה הראשונה של תכנית ארצית לחידוש מרכזי המחזור שמוביל המשרד להגנת הסביבה בתקציב כולל על סך 150 מיליון שקל.
במסגרת התכנית, באמצעות אשכול הגליל במשרד להגנת הסביבה, יחודשו מרכזי המחזור בנוף הגליל בהשקעה של 200 אלף שקלים. השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות מהווים נדבך משמעותי בתשתית הפרדה במקור של פסולת במשק הישראלי. הרשויות הן שותפות מלאות בשרשרת הטיפול בפסולת בישראל. תמיכות המשרד יסייעו להן להרחיב ולשדרג את מרכזי המחזור המקומיים, ובכך יבטיחו את הטיפול והמחזור המיטביים הנחוצים. אנו שמחים לתמוך בעיריית נוף הגליל ולאפשר שדרוג משמעותי בתחומי הסביבה".
מהעירייה נמסר כי באמצעות תמיכת המשרד ישודרגו מרכזי מחזור מסוגים וגדלים שונים, אשר יתנו מענה למגוון רחב של סוגי פסולת. "הרחבת הנגישות של תשתיות המחזור לתושב תקל עליו בהפרדת הפסולת וצפויה להרחיב את היקף הפסולת המועברת למחזור".

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|