גלבוע/גליל מחפשת נקמה מול עפולה

המוליכה גלבוע/גליל והשלישית בטבלה הפועל עפולה יפגשו הערב (ג', 19:00) לדרבי לוהט בגן נר. הדרבי הקודם הסתיים בניצחון משכנע של העפולאים, שהפעם מגיעים בסיטואציה לא פשוטה. ג'ילברטו קלאוול הפצוע ייעדר ודריוס מורו עדיין לא התאקלם. זיו בן צבי: "גלבוע/גליל קצת יותר פייבוריטית". ארצי פרטי: "משחק עם משמעות גדולה"

דריכות שיא לקראת הדרבי הלוהט של העמקים. גלבוע/גליל תארח הערב בגן נר (19:00) את היריבה המרה מעפולה לדרבי טעון שטומן בחובו הרבה מעבר לכדורסל.

גלבוע/גליל (31 נקודות) מוליכה את הליגה הלאומית בכדורסל, ומגיעה לדרבי במומנטום חיובי לאחר שגברה במחזור האחרון בחוץ 64:78 על עירוני ר"ג. מנגד, הפועל עפולה (30 נקודות) מדורגת במקום ה-3 בטבלה. במחזור האחרון היא אומנם רשמה ניצחון ביתי על כפר סבא שבעצם קטע עבורה שני הפסדים רצופים, אך ספגה מכה קשה מכיוון הזר המצטיין ג'ילברטו קלאוול שנפגע בברכו ויחמיץ את הדרבי.

קלוואל המצויין חוגג בדרבי הקודם. בשני יאלץ לצפות מהיציע בשל פציע
קלוואל המצויין חוגג בדרבי הקודם. בשני יאלץ לצפות מהיציע בשל פציע

הדרבי הקודם הסתיים בניצחון משכנע של העפולאים שגברו 77:86 על גלבוע/גליל, במשחק שבו הקבוצה של אריאל בית הלחמי הציגה יכולת חלשה. הפעם, כך מקווים בגלבוע, להשיג נקמה ספורטיבית מול היריבה המרה. מי שבלט באותו ניצחון בדרבי היה הזר של עפולה ברנדון ראון (27 נקודות ו-10 כ"ח) שכבר איננו. המחליף שלו, דריוס מורו, קלע במחזור האחרון 6 נקודות בלבד ועדיין לא הסיר את שכבות החלודה, כך שעפולה מגיעה לדרבי הקרוב בסיטואציה לא פשוטה.

מאמן עפולה בראיון לקראת הדרבי בגן נר:

אבל אם בעפולה מחפשים נקודות אור אז הם יכולים למצוא אותן אצל הישראלים נועם מטלון וזיו בן צבי, שבמשחק האחרון לקחו את האחריות על כתפיהם ותרמו יחד לא פחות מ-49 נקודות.

הרכז המצטיין בן צבי יצטרך להתעלות במשחק
הרכז המצטיין בן צבי יצטרך להתעלות במשחק

זיו בן צבי, אמר לקראת הדרבי מול האקסית: "אנחנו מחכים לראות מה קורה עם הפציעה של ג'ילברטו ומקווים שיהיה כשיר למשחק כי הוא מאוד חשוב מבחינתו. הרצון לנצח את גלבוע/גליל אולי יותר גדול, אבל לא בגלל שמדובר במשחק דרבי אלא בגלל שמדובר בקרב חשוב על המקום הראשון בטבלה. גלבוע/גליל משחקת בבית ויכול להיות שהיא קצת יותר פייבוריטית, אבל אני מאמין שיהיה משחק צמוד וקשוח".

מנכ"ל גלבוע /גליל ארצי פרטי מצפה שהאולם ימלא במשחק היוקרתי
מנכ"ל גלבוע /גליל ארצי פרטי (באדום) מצפה שהאולם יתמלא במשחק היוקרתי

מנכ"ל גלבוע/גליל, ארצי פרטי: "מדובר במשחק עם משמעות גדולה שיש סביבו הרבה פיקנטריה. אנחנו נבוא הכי נחושים ומרוכזים שאפשר בכדי לצבור עוד ניצחון ולשמור על הפסגה. בהזדמנות זו אני מזמין את כל חובבי הכדורסל בעמק לבוא וליהנות מכדורסל ישראלי במיטבו".

לקראת המשחק מורגשת תכונה גדולה בגלבוע, שם מעריכים כי למעלה מ-850 צופים יגיעו למשחק בגן נר.

אולי מעניין אותך גם: