מכה לעפולה לפני הדרבי מול גלבוע/גליל  

הפועל עפולה אומנם רשמה ניצחון ביתי 64:76 על כפר-סבא, אך הזר המצטיין שלה נפגע בברכו ועשוי להחמיץ את הדרבי מול גלבוע/גליל ("ירד מהפרקט כשהוא ממרר בבכי"). דריוס מורו עדיין חלוד (6 נקודות), אבל זיו בן צבי (25 נקודת) ונועם מטלון (24 נקודות) היו בשיאם

דאגה גדולה לפני דרבי: רגשות מעורבים בהפועל עפולה אחרי הניצחון הביתי אמש (ג') מול כפר סבא בבית 76:64 במסגרת המחזור ה-19 של הליגה הלאומית.

הקבוצה של רועי פרל אומנם השיגה ניצחון מרגיע וחשוב שקטע עבורה שני הפסדים רצופים-שהורידו אותה למקום השלישי בטבלה, אך מצד שני היא ספגה מכה לא פשוטה. כאשר הזר המצטיין שלה, ג'ילברטו קלאוול, נפגע במהלך המשחק בברכו וירד מהפרקט כשהוא מתפתל מכאבים עזים. "ב-48 שעות הקרובות הוא יעבור סדרת בדיקות ואז תתברר חומרת הפציעה. אנחנו מקווים מאוד שהוא לא יחמיץ את הדרבי מול גלבוע/גליל. אתמול הוא ירד מהפרקט כשהוא ממרר בבכי וזה לא נראה טוב בכלל", כך אמרו במועדון.

לאחר יציאתו של קלאוול מהמשחק מי שלקחו את הפיקוד היו צמד הישראלים זיו בן צבי (25 נקודות) ונועם מטלון (24 נקודות). השניים הציגו יכולת נהדרת והובילו את עפולה לניצחון חשוב מול הירוקים מכפר סבא, שספגו הפסד חמישי רצוף.

הזר החדש דריוס מורו שהגיע כמחליפו של ברנדון בראון עדיין לא ממש התאקלם בקבוצה. גם אתמול הוא נראה חלוד למדי והציג יכולת פורשת כשהוא מספק 6 נקודות בלבד.