גלבוע/גליל: "חייבים להחזיר את יתרון הביתיות"

אחרי ההפסד 69:66 במשחק הראשון של סדרת הגמר, בגלבוע/גליל מאמינים שאפשר להחזיר את יתרון הביתיות במשחק החוץ בקרית אתא: "ידענו שזה יהיה צמוד מאוד. כמו שהם ניצחו אותנו בבית גם אנחנו מסוגלים לעשות את זה"

אחרי שאליצור קריית אתא גנבה ממנה את הביתיות, לאחר שפתחה  (שישי) את גמר פלייאוף הליגה של הלאומית עם ניצחון 66:69 בגן-נר במשחק הראשון בסדרת הטוב מ-5 משחקים, כעת ינסו בגלבוע גליל לאזן את הסדרה במשחק השני בסדרה שייערך מחר (ג') בקריית אתא.
גלבוע/גליל, שלא ניצחה העונה את הקבוצה מהקריות, שלטה בחצי הראשון והרגישה שהמשחק בידיים שלה (הובילה בהפסדה 40:27), אבל דווקא ברבע האחרון האורחים בראשותו של דאליס ג'וינר (25 נקודות) חזרו לעניינים בדרך לניצחון מפתיע וחשוב, שמעניק להם מקדמה רצינית בסדרה.

• אווירה לא פשוטה בקרב אנשי גלבוע/גליל

אחרי ההפסד הביתי בגן נר, באופן טבעי יש לומר, שררה אווירה לא פשוטה בקרב אנשי גלבוע/גליל, שהבינו כי ההפסד הזה עלול לעלות להם באי העפלה לליגת העל. מצד שני, במועדון לא התייחסו לניצחון של קרית אתא כאל הפתעה גמורה, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה של יוסי בונן כבר ניצחה את גלבוע/גליל פעמיים במהלך העונה הסדירה. "הפתעה? לא חושב שזה הפתעה. ידענו שזה יהיה צמוד מאוד. במשחקים מן הסוג הזה זה יכול להתפתח לכל צד.
כמו שהפסדנו יכולנו גם לנצח באותה מידה", אמר שחקן בקבוצה אחרי ההפסד והוסיף לקראת המשחק השני, "אנחנו יוצאים למשחק קריטי שבו חייבים להחזיר את יתרון הביתיות. מדובר ביחסי כוחות די שווים ובהחלט אנחנו יכולים לנצח אותם בחוץ. בסופו של דבר המשחקים האלה יוכרעו בדברים הקטנים".

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: