מוכנות לדרבי: הפועל עפולה וגלבוע גליל שמרו על מאזן מושלם

שבוע לפני הדרבי: הפועל עפולה הביסה בחוץ 90:73 את כפר סבא (25 נקודות למטלון), וגלבוע גליל דרסה בגן נר את עירוני ר"ג 101:76 (טרידוול תרם 22 נקודות). במחזור הבא הן יפגשו ראש בראש למשחק שהוא הרבה מעבר לכדוסל

מוכנות לקראת הדבר האמיתי: הפועל עפולה וגלבוע גליל תיפגשנה ביום שלישי הבא לקרב לוהט שטומן בחובו הרבה מאוד אמוציות ויוקרה, במיוחד בעונה שהן נאבקות על מטרה זהה: כרטיס עלייה לליגה הבכירה.
אבל עוד לפניכן, הן המשיכו אמש (ג') את פתיחת העונה המושלמת שלהן, כשהשיגו ניצחונות משכנעים במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הלאומית, ולמעשה שמרו על מאזן נקי מהפסדים לקראת הקרב הישיר ביניהן בשבוע הבא.


הקבוצה של אריאל בית הלחמי התפוצצה בגן נר על עירוני ר"ג 101:76. דימיטריוס טרידוול בלט מעל כולם עם 22 נקודות ו-10 אסיסטים. עוד בלטו: רביב פיטשון (10 נקודות, 10 ריבאונדים) ותמיר שמחוני (11 נקודות).
הפועל עפולה של רועי פרל הביסה בחוץ את כפר סבא 90:73. המצטיין בשורות העפולאים היה נועם מטלון שתרם 25 נקודות, וזיו בן צבי סייע לו עם 12 ו-6 אסיסטים.


אז מי הפייבוריטית לקראת הדרבי בשבוע הבא? האמת, קשה מאוד להצביע על פייבוריטית, אבל מה שבטוח הוא שאחת מהן כבר לא תישאר מושמלת אחרי המחזור החמישי.