בשורות לתושבי מגדל העמק: לא מעלים ארנונה

מועצת העיר החליטה לא לעלות את שיעור הארנונה לשנת 2018 מעבר לקבוע בחוק.

בישיבת המועצה האחרונה של עיריית מגדל העמק, הוחלט שלא לעלות את הארנונה מעבר לשיעור העלייה של מנגנון "הטייס האוטומטי" הנקבע על ידי שרי הפנים והאוצר ועומד על 2.18% בלבד ובכך למעשה קבלו חברי המליאה את עמדת הנהלת העיר וראש העיר אלי ברדה לא לעלות את שיעור הארנונה בשנת 2018.
בהתאם להוראות משרד הפנים, על הרשות המקומית להגיש עד 30 ביוני 2017 בקשה להעלאת הארנונה לשנת התקציב 2018 כחלק מהכנת תקציב הרשות לשנת 2018.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


באותה מליאה קבלו חבריה ויצאו נגד  פרסומים מטעים ברשתות החברתיות על עליית הארנונה במגדל העמק בשיעור של 5%. בתגובה לפרסומים ברשתות החברתיות, נמסר מעיריית מגדל העמק כי תעריף הארנונה במגדל העמק הנו מהנמוכים בארץ ועומד השנה על שיעור של 38.38 ₪ למ"ר למגורים והינו אחיד בכל רחבי העיר. וכי כ- 70%  מגביית  הארנונה מגיעה לרשות ממפעלי התעשייה והתעשייה לעומת 30% בלבד מתושבים על מגורים מתושבים. בעירייה ציינו כי מוענקים מדי שנה כעשרה מיליון שקלים הנחות לתושבים הזכאים לכך על פי חוק.
ראש העיר אלי ברדה: "ההחלטה הזו מצטרפת למאמצים שהרשות עושה כדי הקל על התושבים לנוכח יוקר המחייה בדיוק כפי שבימים אלה מתקיימות קייטנות לתלמידי כיתות א'-ג' בחינם לעומת 300 ₪ לילד בשנה שעברה, קייטנת מדע לשש קבוצות מבוגרי גן חובה ועד כיתות ה' המתבצעות אף הם בחינם וכן קייטנת אנגלית- תלמ"א לכיתות ד'-ה' עם מורים מחו"ל ומתקיימת רק ב-14 יישובים בלבד בכל מדינת ישראל".

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

"ברזל, הזהב הטבעי": על אנמיה בתינוקות

|