בית שאן: "רוצים להגיע ללאומית תוך שנתיים"

אחרי עונה קשה ומטלטלת בתחתית, לקראת העונה הבאה שואפים בבית-שאן להגדיל את התקציב לכיוון ה-1.2 מיליון בניסיון להיאבק על כרטיס העלייה ללאומית. ראש העיר: "המקום הטבעי של הקבוצה זה בלאומית. אנחנו בוחנים גם אפשרות של איחוד"

אחרי עונה סוערת ומטלטלת שבה הקבוצה סבלה מאין-ספור בעיות במגרש ומחוצה לו, לקראת העונה הבאה מנסים בהפועל בית שאן לשנות, בכל דרך אפשרית, את המציאות העגומה בכדי שהקבוצה תחזור להיות גורם דומיננטי בצמרת הליגה.
קבוצה בסדר גודל של הפועל בית שאן, שיש לה קהל אוהדים אדיר ומסורת בליגות הבכירות, לא יכולה להסתפק בבינוניות בליגה א', כפי שקרה לה בשנתיים האחרונות.
זו גם הנחת הבסיס של ראש העירייה, רפאל בן שטרית, שפועל בימים אלה במרץ וללא לאות על מנת להגדיל את התקציב בעונה הבאה בניסיון להחזיר את הקבוצה העירונית למקומה הטבעי. כשהכוונה היא להגדיל את התקציב בעונה הבאה לכיוון ה-1.2 מילוין שקלים, וזאת לעומת תקציב של 835 אלף שקלים בעונה הנוכחית.


העירייה צריכה לעשות מאמץ נוסף בכדי לגייס או מהמקורות שלה או ממקורות חיצוניים תקציב נוסף כדי להעמיד הרכב כזה שיוכל לעזור לקבוצה להעפיל לליגה הלאומית. בוחנים אפשרות של איחוד כזה או אחר עם קבוצה נוספת מהאזור.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"המקום הטבעי של הפועל בית שאן זה הליגה הלאומית", כך פוסק ראש העיר רפאל בן שטרית, שמלווה את הקבוצה מקרוב. "מאחר והקבוצה נשענת ברובה הגדול על תקציב הרשות אז העירייה צריכה לעשות מאמץ נוסף בכדי לגייס או מהמקורות שלה או ממקורות חיצוניים תקציב נוסף כדי להעמיד הרכב כזה שיוכל לעזור לקבוצה להעפיל לליגה הלאומית. את המטרה כבר סימנו, והיא עליית ליגה עוד בקדנציה שלי. כלומר, או בעונת 2016/17 או 2017/18. אנחנו מנסים ליצור את ההזדמנות הזו על ידי גיוס משקיעים, ספונסרים, תורמים וגם בוחנים אפשרות של איחוד כזה או אחר עם קבוצה נוספת מהאזור.
מיד אחרי פסח נתחיל לפעול במרץ לגבי ההכנות לקראת העונה הבאה. השאיפה שלנו היא להגיע לפתיחת העונה הבאה עם תקציב גדול יותר, שהוא מאושר ומשוריין. בעונה האחרונה העברנו וזאת כאמור, בשאיפה להחזיר את קבוצת הכדורגל של בית שאן, שהיא מאוד יקרה לליבי, למקומה הטבעי".

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: