בגלבוע ציינו את יום המתנדב הבינלאומי

האירוע המרגש והמחבר, ברוח החנוכה ורוח הגלבוע, נערך בדורות בגלבוע ונפתח בברכת ראש המועצה, עובד נור, שהדליק את הנר הראשון בחנוכייה. אחריו עלו לברך, ריגשו והדליקו את הנרות, שאר נציגי המתנדבים

המערכה הנוכחית הציפה באופן מרגש רוח התנדבות מדהימה השוררת בגלבוע. זה בא לידי ביטוי בהתארגנויות מחממות לב מקרב התושבים למען החיילים בחזית, למען המפונים מביתם, ולמען רווחת כל הקהילות בגלבוע.
במועצה אומרים: "זו רוח 'גלבועית' במיטבה, המנציחה מסורת ארוכת שנים של הענקה למען הזולת, ולמען החוסן הקהילתי בגלבוע. חג החנוכה, 'ויום המתנדב הבינלאומי', היוו הזדמנות טובה לבטא את אהבתנו ותודתנו למתנדבות ולמתנדבים הרבים הפועלים 'בדורות בגלבוע' (שאירחה והפיקה את האירוע) ועמותת 'ידיד לחינוך', המאפשרת לגמלאים מהגלבוע לתרום מניסיונם והידע שברשותם לילדים בבתי הספר והגנים במועצה".

נציגת המתנדבים בטקס הדלקת הנרות ביום המתנדב הבינלאומי שנערך בדורות בגלבוע
נציגת מתנדבים בטקס הדלקת הנרות ביום המתנדב הבינלאומי שנערך בדורות בגלבוע

מהגלבוע לתרום מניסיונם והידע שברשותם לילדים בבתי הספר והגנים במועצה".
האירוע נפתח בברכת ראש המועצה, עובד נור, שהדליק את הנר הראשון בחנוכייה. אחריו עלו לברך, ריגשו והדליקו את הנרות, שאר נציגי המתנדבים.
בין לבין זכו הנוכחים לקטעי שירה ונגינה מקסימים של צוות "דורות בגלבוע", בניהולו של איציק חנם (מנהל העמותה ומלווה בנגינה).
נר אחרון הודלק ע"י ארצי פרטי (מנכ"ל קבוצת גלבוע/גליל), ורועי נציה קפטן הקבוצה (שהגיעה בסגל מלא), כאות וכסימן לחיבור הקהילתי בגלבוע.

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|