אפקט הקורונה? "בעפולה נרשמו 2,700 חיפושים לדירות גן"

בארגון קבלני הצפון אומרים כי נתוני אתר יד 2 מאשררים את דיווחי הקבלנים וחברות הנדל"ן: בעפולה, טבריה ומגדל העמק נרשמו עליות חדות בכמות החיפושים לדירות גן בתקופה זו. המחשה: ארכיון

חברות הנדל"ן והקבלנים מדווחים על זינוק של עשרות ומאות אחוזים בביקושים לדירות גן בחודשים האחרונים ובחודש אוקטובר בפרט ברקע משבר הקורונה.
בהודעה לעיתונות של ארגון קבלני הצפון נכתב: "בעיר עפולה במחוז הצפון נרשמו 2,700 חיפושים לדירות גן באתר יד 2 בחודש אוקטובר, לעומת 1,100 חיפושים בינואר-פברואר טרום התפרצות משבר הקורונה – זינוק של 145%; בטבריה נרשמו 2,000 חיפושים באוקטובר לעומת פחות מ-1,000 בינואר-פברואר – זינוק של 100%; במגדל העמק היו 1,500 חיפושים באוקטובר לעומת 780 בינואר-פברואר – זינוק של 92%".
אלון רחמיאן, יו"ר ארגון קבלני הצפון, "משבר הקורונה חידד את הצורך במרחב שהייה ראוי בבתים ובצורך להרגיש בחוץ ככל האפשר במסגרת יחידת המגורים – ונתוני הביקושים מראים זאת. באופן כללי ניתן לראות בבירור שהישראלים כבר לא נותנים למגיפה להשפיע על השיקולים שלהם ברכישת דירה, מתוך הבנה כי הקורונה לא תעזוב בקרוב ועליהם להמשיך בשגרת חייהם במציאות החדשה. עדות לכך ניתן לראות בנתוני המכירות בחודשים האחרונים שהיו נתוני שיא של כל השנה והיוו זינוק של עד 100% במכירות דירות חדשות בכל הארץ".

 

פעילויות חינוכיות ערכיות ומשמעותיות בעמק יזרעאל

|

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|