חבר מועצת העיר עפולה איתי כהן: "אנחנו נעזור בכל מה שאפשר, זה התפקיד שלנו כנבחרי ציבור"

כהן שהחל את דרכו כפעיל חברתי שצמח מהשכונות , יאחז בקרוב בתיק השכונות בעיריה באופן רשמי. החל השבוע בביקורים תכופים בשכונות גבעת המורה ובעפולה עלית במטרה ללמוד את צרכיהם של התושבים

בשנים האחרונות, בטרם נבחר לשמש כחבר מועצה בעפולה, זוהה איתי כהן כפעיל חברתי שצמח מן השכונות ומתוקף זה ער למצוקות של אוכלוסיות מוחלשות. בקרוב הוא צפוי לאחוז בתיק השכונות בעירייה באופן רשמי – מה שמאפשר לו לקדם יותר יוזמות ופעולות שוטפות.
במסגרת זו כהן החל השבוע בביקורים תכופים בשכונות גבעת המורה ובעפולה עלית במטרה ללמוד את צרכיהם של התושבים ובשיחות אלה עלה צורך לסייע במספר בנייני מגורים ביצירת סביבת מגורים נאותה יותר. "מספר תושבים מאוכלוסיות מוחלשות ביקשו שאנסה לקדם פעולות של ניקוי שטחים, גזימה של עצים וענפים, במיוחד בעונה הנוכחית, ריסוס ועוד.
חלק מהשטחים הם פרטיים וחלק הם באחריות העירייה אבל המטרה היא לעזור בכל מה שאפשר וזה בדיוק התפקיד שלי ושלנו כנבחרי ציבור. שמחתי מאוד לשמוע גם מהתושבים שלמרות הקשיים הכלכליים עמם הם מתמודדים, חשוב להם לקדם מהלכים שיובילו לסביבת מגורים נעימה, קהילתית, כזו שבורכנו בה בעפולה. אני יכול לספר שהרמתי את הכפפה ובתמיכה מלאה של העירייה יצאו צוותים לעבודות ברחובות גבעת המורה. הכוונה היא להגיע לכמה וכמה שיותר תושבים וליזום מהלכים שייצרו עבורם איכות חיים טובה יותר".

"תמונת ניצחון" מהעמק

|

"בין השואה לשבת השחורה"

|

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|