"אנחנו הדור הבא": הזווית העפולאית של השיר החדש של הלהקות הצבאיות

רגע לפני יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל ייצא שיר חדש ללהקות הצבאיות הנושא את השם "אנחנו הדור הבא" אותו הלחין המוזיקאי העפולאי חן הררי.  צילום: דוברות עפולה

הזמרת אגם בוחבוט בהקלת השיר הקודמת בעפולה

רגע לפני יום העצמאות הקרוב ייצא השיר החדש "אנחנו הדור הבא" אותו כתב היועץ האמנותי של הלהקות הצבאיות במיל' משה קלוגהפט והלחין המוזיקאי העפולאי המוכשר חן הררי בכיכובם של אלה לי להב, אגם בוחבוט ואור עמרמי ברוקמן, שחברו יחד לכבוד יום ההולדת ה-75 למדינה. השיר ישודר בהופעת בכורה בערב יום העצמאות במשדר המרכזי בערוץ 12 בהנחיית עידן רייכל.
זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון בין השניים, לפני כשנה הוציאו קלוגהפט והררי שיר לזכרם של שלושת הנערים שנחטפו ונרצחו יעקב נפתלי פרנקל, גיל עד שער ואייל יפרח זיכרונם לברכה תחת השם "שומר אחי אנוכי".

חן הררי באולפן ההקלטות שלו. צילום: דוברות עפולה
חן הררי באולפן ההקלטות שלו

גם את השיר הקודם הקליטו יחד עם הזמרת הצעירה והמצליחה אגם בוחבוט ששרה יחד עם זמרי הלהקות הצבאיות באולפן ההקלטות של הררי בעפולה. בעת הקלטת השיר הקודם נפגשו ראש העיר אבי אלקבץ ומ"מ חביב פרץ עם הורי הנערים, יוצרי השיר ומבצעיו ויחד הוציאו קריאה לאחדות בקרב כל העם ואילו ביצירה החדשה, מציינים היוצרים כי "לפני 50 שנה יצא השיר 'חורף 73' שבו ביקשו הצעירים מהדור הקודם לקיים הבטחות ואילו בשיר הנוכחי שיוצא ב'אביב 23' הצעירים לא מבקשים דבר – רק שתסמכו עלינו, אתם בידיים טובות של הדור הבא'. אגב, גם השיר "שומר אחי אנוכי" יבוצע בטקס המרכזי הממלכתי בערב יום השואה וישודר אף הוא בערוץ 12.