אביב בעמק עם מיקי גבריאלוב

שבוע פורח ומלבלב על במות העמק. השבוע תוכלו לבחור בין המופע של מיקי גבריאלוב, גלעד ורואי משוטי הנבואה, ובראבא אחד שיגיע במוצ"ש לבירת העמק

 

• זוכרים את אריק איינשטיין

שישי, רדיו בר קיבוץ בית קשת: שיתוף הפעולה של מיקי גבריאלוב עם אריק איינשטיין הנו חלק משמעותי ביצירה והמוסיקה הישראלית. השירים שהפכו לנכס צאן ברזל בנוף הארץ ישראלי מלווים את כולנו, כאחד, במהלך כל השנים כחלק בלתי נפרד מפס הקול הישראלי.

מיקי גבריאלוב
מיקי גבריאלוב ברדיו בר

"אני זוכר את הפנייה הראשונה של אריק, הייתי בן 20 כשאריק הציע לי לכתוב אתו שירים חשבתי שזה יהיה לנצח" (מיקי גבריאלוב(. לצד השירים מהתקופה האחרונה , יבוצעו באופן מיוחד גם השירים עוף גוזל, הכניסיני תחת כנף, אני ואתה ועוד. המופע בליווי 6 נגנים.

לפרטים נוספים על המופע

 • גלעד ורואי – שוטי הנבואה

שבת, בית המרזח, רמת ישי: גלעד ורואי (שוטי הנבואה) בסיבוב הופעות אקוסטי עם הלהיטים הגדולים של להקת האם. רואי לוי וגלעד ויטל, חברי ילדות שהקימו עם אברהם טל, עמית כרמלי ואסי גבעתי את להקת שוטי הנבואה, חוזרים להופיע עם כל להיטי הלהקה בביצועים חדשים, לצד שירים שטרם ראו אור. אלבום הבכורה של שוטי הנבואה הנושא את שם ההרכב, יצא בשנת 2000 וזכה להצלחה רבה. אלבומה השני של הלהקה, "מחפשים את דורות" הגיע למעמד אלבום זהב, ובשנת 2007, החליטו חברי הלהקה להפסיק להופיע ביחד.

גלעד ורואי שוטי הנבואה
גלעד ורואי שוטי הנבואה

לאור הגעגועים זה לזה, הגעגועים לשירים והביקוש הרב, בחרו לוי וויטל  – הגרעין המייסד של הלהקה להמשיך בפעילות מוזיקלית משותפת.

לפרטים נוספים על המופע

 • לילדים: ההצגה כספיון

שלישי, הכיל התרבות, עפולה: כספיון, דג הכסף הקטן שוחה אל הים הפתוח כדי למצוא את הוריו של לוויתן תינוק שהלך לאיבוד. חבריו יזהירו אותו מן הסכנות אבל הוא הוא נחוש בדעתו לעזור לחבר. במסעו הוא פוגש בשלל יצורי ים ועובר הרפתקאות רבות. האם יצליח כספיון במשימה? האם יתכן שדג קטן אחד יהפוך לגיבור יצורי הים?

 

כספיון
הצגה לילדים כספיון בהיכל התרבות בעפולה

לפרטים נוספים על ההצגה

לאירועים נוספים בלוח האירועים

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|