כבוד: רונן אלפסי מניר יפה הוכתר כמצטיין ענף הבנייה

אלפסי האחראי על ביצוע העבודות בפרויקט "תחנת רכבת חדרה מזרח" באגף התשתיות של חברת "דניה סיבוס בע"מ". צילום: אלדד ירון

בשבוע שעבר התקיים טקס המצטיינים של ענף הבנייה והתעשיות הנלוות. בטקס נבחרו 18 עובדים מצטיינים, אשר קיבלו את תעודות ומלגות כאות הצטיינות.
בטקס נכחו יצחק מויאל יו"ר הסתדרות ענף הבנייה והתעשיות הנלוות, משה בן זקן מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, וראול סרוגו נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ.
הטקס נערך במהלך עיצומו של קמפיין להגברת מודעות הבטיחות שמובילה הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, שמטרתו להעלות את המודעות לבטיחות, לחדד את כללי הבטיחות ולמנוע ככל האפשר את מספר הנפגעים בענף.
טקס המצטיינים של הענף הינו בעל חשיבות רבה, לאור הסיכונים שכרוכים בביצוע העבודה. המצטיינים משמשים כדוגמה לעמיתיהם וממשיכים מסורת של בטיחות בקרב העובדים.
את העובדים המצטיינים בוחרת ועדה מיוחדת, המורכבת מנציגי התאחדות בוני הארץ, חברות הבניה, הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל.
מעיון ברשימת הזוכים אפשר ללמוד לא מעט על הענף. הענף שם דגש על נושא הבטיחות, גיוון מגדרי, פריפריה ומרכז, יהודים, נוצרים ומוסלמים, נשים וגברים. ביניהם נכח רונן אלפסי ממושב ניר יפה שבחבל התענכים, ושעובד בחברת "דניה סיבוס בע"מ". רונן בעל ניסיון של כ- 22 שנים בענף הבניה, במהלכם לקח חלק בביצוע פרויקטים רבים ומגוונים. משנת 2019 מועסק כמנהל עבודה בקבוצת דניה סיבוס.
כיום אחראי רונן על ביצוע העבודות בפרויקט "תחנת רכבת חדרה מזרח" באגף התשתיות של החברה. הפרויקט כולל ביצוע מעבר תת קרקעי, בניית רציפים, חניון, מערכות תקשורת, מים וביוב, מערכות איתות ועוד. מנהליו של רונן הוסיפו: "רונן מנהל משכמו ומעלה, מפגין רצינות, התמדה, מקצועיות רבה ואחריות אישית ומקצועית לכל הנעשה באתר. מנהל עבודה מנוסה וחרוץ, אשר נותן את הנשמה בעבודה ולא נח לרגע".
"היה טקס מרגש ומושקע מאוד" מספר רונן ומוסיף: "כשמסתכלים עלינו ומעריכים אותנו ברמה כל זאת זה מראה הרבה מאוד, ואני מאוד מודה להם על כך."