נבחרת ביה"ס 'אוהל מאיר' זכתה בגביע "ההוגנות"

טורניר "שער שוויון": נבחרת הכדורגל של ביה"ס 'אוהל מאיר' בעפולה ניצחה את כל שלושת משחקיה בטורניר וגם זכתה ב"גביע הוגנות". מנהל בית החינוך, אבנר קובי: "חשוב לנו שכל תלמיד יעצים את עצמו ויצמח מתוך נקודות החוזק שלו"

הרבה מעבר לספורט: ביום שלישי שעבר נערך במגרש הסינטטי בעפולה עילית טורניר עירוני במסגרת פרויקט "שער שוויון"-ארגון חינוכי, חברתי וספורטיבי השואף להקנות מסגרת מועילה לילדים באזורי הפריפריה. את הפרויקט מובילים המאמן יוסי חזיזה, הכדורגלן העפולאי ג'וני טננבוים ומנהל מחלקת הספורט בעפולה, עודד פרל.

במסגרת הטורניר ייצגה את בית חינוך "אוהל מאיר" נבחרת בית הספר בכדורגל בהובלת המורה סיגלית זינו והמאמן יואב. בנבחרת משתתפים מעל לעשרים תלמידים משכבות ה'-ו' המתאמנים פעמיים בשבוע במגרש בית הספר המשופץ וזוכים למפגש שלישי כתגבור למידה במקצועות הליבה.

הנבחרת ניצחה את כל שלושת המשחקים תוך כדי שהיא מפגינה משחק ספורטיבי וכדורגל איכותי והקפדה על שיתוף פעולה וכבוד הדדי בין שחקניה ושחקני הנבחרות השונות.

• לאור ההצלחה של הנבחרת הוענק לה גביע "ההוגנות" לטורניר

מנהל בית החינוך אבנר קובי אמר: "בית החינוך 'אוהל מאיר' חרט על דיגלו את ערכי המנהיגות והמצוינות האישית כייחודיות בית החינוך. נבחרת הכדורגל מהווה עוד נדבך במצוינות של תלמידי בית החינוך שיצמיח מנהיגים לעתיד לבוא מבין תלמידי בית החינוך ברוח החינוך הממלכתי דתי. חשוב לנו שכל תלמיד יעצים את עצמו ויצמח מתוך נקודות החוזק שלו וכך תתפתח בו תחושת המסוגלות בכל מקצועות הלימוד".

המורה לחינוך גופני סיגלית זינו שמלווה את הפרויקט מקרוב סיפרה כי הביקוש לנבחרת "שער השוויון" עולה מעל ומעבר. התלמידים מפגינים יכולת ספורטיבית שיתוף פעולה והכי חשוב אנושיות וחברות והכל למען הצלחת הנבחרת ובית החינוך.

בבית החינוך "אוהל מאיר", כבר נערכים לשנה הבאה ביחד עם מחלקת הספורט בעירייה ולכן הוחלט להמשיך לפתח את תחומי הספורט והמצוינות בלמידה.