תתחדשו: סניף חדש לקבוצת ניר דובדבני בעפולה

את הסניף המרכזי, סמוך לקניון העמקים בעיר, מובילים הבעלים והשותפים ניר דובדבני, אבי פרץ, עליזה פרץ ותומר זינגר. צילום: יעקב אוחיון

מימין לשמאל: עליזה פרץ, תומר זינגר, אבי פרץ וניר דובדבני

כמאה משתתפים לקחו ביום שני חלק בפתיחת הסניף החדש של קבוצת ניר דובדבני בעפולה. דובדבני הוא איש עסקים, יזם, וסופר שחיבר את שיטת "אלפא לעסקים" ומודל כוכב לביצועי שיא במכירות ובניהול עסקים.
המשתתפים נחשפו לפעילות המרכז, בירכו את השותפים, ערכו סמול טוקים ושיחות נטוורקינג והרימו כוסית בשמחה.
הסניף, ברחוב המלאכה 21, סמוך לקניון העמקים בעיר הוא בבעלות ניר דובדבני, אבי פרץ, עליזה פרץ ותומר זינגר. המרכז יעניק יעוץ, אימון וליווי עסקי לעסקים קטנים ובינוניים באזור עפולה והעמקים.
הארבעה הקימו את הסניף הצפוני של הקבוצה תוך שהם רואים בפעילותם העסקית שליחות אמיתית ומטרה לעזור לעסקים באזור ולהתפרנס בכבוד.
כבר אחרי חודש מפתיחת המרכז למעלה מעשרים עסקים ראשונים הצטרפו לנבחרת העסקים של דובדבני והחלו לקבל יעוץ אישי צמוד.

• על השותפים

ניר דובדבני הוא יזם ואיש עסקים, יליד הקריות, בן 49 המייסד של קבוצת ניר דובדבני. לזכותו שלל סיפורי הצלחה של עסקים קטנים אותם ליווה עד היום.
אבי פרץ, בן 51, יליד העיר רמלה הוא יזם מצליח אשר עד היום ביצע 3 אקזיטים מוצלחים ורכש מספר חברות. בשנת 2022 רכש פרץ 50% מקבוצת דובדבני והצטרך לדובדבני עצמו וביחד הם מובלים את הקבוצה בהצלחה.
תומר זינגר, בן 49, איש עסקים, עצמאי מגיל 21 ועד לאחרונה מנכ"ל של משרד פרסום. זינגר הוא תושב האזור מגיל צעיר אשר גדל בבית של עצמאיים ומכיר את הקשיים בניהול עסקים. הוא החליט לעזוב את עולם הפרסום במטרה לעזור לעסקיים באזור העמקים.
עליזה פרץ, מוכרת בקהילת העסקים בעפולה והסביבה כשברזומה שלה 17 שנים במחלקת העסקים של בנק פועלים. היא הצטרפה לדובדבני לפני מספר שנים וכיום היא יועצת עסקית בכירה עם הצלחות רבות.
לאורך השנים היא ליוותה בהצלחה מרשימה עסקים רבים וצברה מוניטין של אשת מקצוע מובילה ומתקדמת בתחומה.