תרומה מרגשת של תושבת כפר תבור לזכר אחותה שנפטרה מסרטן

מיכל מויאל בסקינד תרמה לזכרה של אחותה שנפטרה מסרטן בקיץ האחרון, 100 ערכות יצירה למטופלים במכון האונקולוגי ובמחלקות נוספות במרכז הרפואי פוריה. צילום: מיה צבן, פוריה

מיכל מויאל בסקינד, תושבת כפר תבור, הגיעה לפני מספר ימים למרכז הרפואי פוריה עם תרומה מיוחדת, 100 ערכות יצירה רקמה, הרכבה וכדומה אשר נרכשו במסגרת פרויקט לזכרה של אחותה, יעל רוזנפלד.
יעל נפטרה מסרטן באוגוסט האחרון, והפרויקט הוא יוזמה של חברתה רונה כ"ץ יחד עם אחותה של יעל, גילה שורק ובני משפחה נוספים. היוזמים החליטו להמשיך את הפרויקט שיעל החלה במהלך האשפוז שלה בביה"ח שיבא, "אחותי מאד אהבה ילדים ויצירה, היא אמרה שזה מאד מרגיע אותה. גם בתקופת המחלה היא היתה קונה ערכות יצירה ומחלקת לילדים במחלקה האונקולוגית. אנחנו החלטנו להמשיך את היוזמה הזו שלה. רכשנו מאות ערכות ואנחנו נוסעים ומחלקים אותם בבתי החולים בדרום ובצפון", סיפרה מיכל.
המימון לרכישת מאות הערכות גויס מתרומות בסך 12,000 שקלים מבני משפחה וחברים שהתגייסו למען הפרויקט המיוחד.
מיכל נפגשה עם מיכל מילוא רוטשילד – עו"ס המכון האונקולוגי ומקסין כהן, האחות האחראית, ומסרה להם את המארזים המיוחדים. בנוסף חולקו הערכות גם למטופלים במחלקת שיקום גריאטרי, לילדים לפני ניתוח ובמרפאות חוץ. צוות המכון האונקולוגי הודה למשפחה על היוזמה הייחודית והתרומה אשר העלתה חיוך והוקרת תודה מצד המטופלים.