"תעזוב אותי, תעזרו לי": חייל ממגדל העמק נאשם באונס אישה בת 65

כתב אישום חמור הוגש היום נגד צעיר בן 20 ממגדל העמק. מכתב האישום עולה כי הצעיר סתם את פיה של האישה, גרר אותה למגרש הכדורסל, שם את ידיו על צווארה, חנק אותה והניף את ידו בצורת אגרוף בתנועה מאיימת. אחרי שהשליך אותה לרצפה וגרם לפגיעה בראשה, ביצע בה עבירות מין חמורות. קל לקרוא, קשה להאמין. המחשה: צילום יוטיוב

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד צעיר בן 20 , חייל בשירות סדיר, ממגדל העמק בגין אינוס וניסיון מעשה סדום בנסיבות אינוס.
מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד יעל שוחט- פינק עולה כי ביום ראשון בבוקר, סמוך לשעה 5:20 בבוקר הלכה המתלוננת – אישה כבת 65 להתעמל במתקני הכושר הציבוריים בפארק ראשונים שבמגדל העמק.
בעת שהמתלוננת התעמלה על אחד המכשירים בפארק, הבחינה כי הנאשם מתקרב אליה בצורה מאיימת. המתלוננת, שחשה סכנה, החלה להתרחק בריצה מהמקום.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנאשם, אשר צרך אלכוהול זמן קצר קודם לכן, רדף אחרי המתלוננת, תפס אותה והשליך אותה על האדמה וכתוצאה מכך קיבלה המתלוננת מכה בראשה.
עוד עולה כי המתלוננת צעקה״ תעזוב אותי"  ו"תעזרו לי". חרף צעקותיה והתנגדותה של המתלוננת הנאשם סתם את פיה של המתלוננת באמצעות ידיו, גרר אותה למגרש הכדורסל הסמוך ושם את ידיו על צווארה של המתלוננת, חנק אותה, הניף את ידו בצורת אגרוף בתנועה מאיימת לעברה וביצע בה עבירות מין חמורות. הנאשם חדל ממעשיו רק לאחר שהגיעו שוטרים למקום, אשר הוזעקו על ידי שכנים, נוכח קריאות העזרה של המתלוננת.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.